سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های بالقوه ای بهره منده است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محسن مهر علیزاده عصر یک شنبه در ویژه برنامه انتخاباتی که از شبکه استانی هامون پخش شد، اظهار داشت: هر وقت کلمه سیستانی و بلوچستانی به ذهنم می‌رسد غیرت، مردانگی، پایبندی، مهمان نوازی، برادری و وحدت مردم غیور شیعه و سنی این استان برایم یاد آوری می‌شود. وی افزود: در […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محسن مهر علیزاده عصر یک شنبه در ویژه برنامه انتخاباتی که از شبکه استانی هامون پخش شد، اظهار داشت: هر وقت کلمه سیستانی و بلوچستانی به ذهنم می‌رسد غیرت، مردانگی، پایبندی، مهمان نوازی، برادری و وحدت مردم غیور شیعه و سنی این استان برایم یاد آوری می‌شود.
وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان متأسفانه غفلت‌هایی صورت گرفته و مسئولان ضعیف عمل کردن، فقر، حاشیه نشینی و دیگر معضلات اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان ناراحت کننده است.
نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: طی مدتی که به عنوان استاندار اصفهان و خراسان بودم بارها گفته‌ام ای کاش توفیق این را داشتم تا استاندار مردم با غیرت و مرزدار استان سیستان و بلوچستان بودم.
وی گفت: توسعه مناطق از مرز و دریا است، استان سیستان و بلوچستان از این ظرفیت‌های بالقوه بهره منده است، تنها نیازمند مدیریت صحیح است.
مهر علیزاده تصریح کرد: باید در سیستان و بلوچستان توسعه و رونق اقتصادی ایجاد شود، خشکسالی این استان نگران کننده است و وجود آب دریا چابهار ظرفیت عظیمی جهت تصفیه و انتقال به سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان است.
وی ادامه داد: چاه نیمه‌های سیستان اگر خشک شود همین کشاورزی اندک هم از بین می‌رود، قصد داریم با همفکری علمای شیعه و سنی، نخبگان، جوانان بلوچ و سیستانی در این استان تحولی جدید ایجاد کنیم.
نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرایط کنونی کشور شرایط مطلوبی نیست و با استفاده از جوانان، فارغ التحصیلان، همچنین منابع خدادادی و نیروی انسانی توانمند می‌توان با برنامه ریزی عملیاتی برای اداره کشور برنامه ریزی کرد.
وی با اشاره بر اینکه باید از ظرفیت جوانان به ویژه بانوان در مدیریت‌های اداری استفاده شود، بیان کرد: دولت ما دولت زندگی است و این مقطع مقطع حساس تغییر است.