سیلاب به راه های ۴۰ روستای لاریجان آمل آسیب زد

یونس حیدری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به جاری شدن سیلاب و واردن شدن خسارت در بخش راه‌ها اظهار داشت: بیشترین حجم خسارات به راه‌های روستایی در دهستان‌های امیری، نمارستان، دلارستاق و روستای مسیر نشل و اندوار” وارد شده است. وی ادامه داد: بارش شدید باران از عصر یکشنبه تا شامگاه گذشته […]

یونس حیدری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به جاری شدن سیلاب و واردن شدن خسارت در بخش راه‌ها اظهار داشت: بیشترین حجم خسارات به راه‌های روستایی در دهستان‌های امیری، نمارستان، دلارستاق و روستای مسیر نشل و اندوار” وارد شده است.
وی ادامه داد: بارش شدید باران از عصر یکشنبه تا شامگاه گذشته تاکنون باعث تخریب دو خانه در روستای ” دینان” شده که بلافاصله با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.
بخشدار لاریجان شهرستان آمل ادامه داد: برای صاحبان دو خانه تخریب شده براثر سیل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز درخواست شده تا نسبت به پرداخت تسهیلات حمایتی آنها اقدام کند.
حیدری در خصوص بازگشایی راه روستایی تخریب شده نیز اظهار داشت: در بیشتر این روستاها، اهالی روستاها پای کار حضور دارند و با توجه به محدودیت امکاناتی اداره راهداری در چند روستایی که تخریب بیشتری داشته در حال بازسازی مسیر است.
وی افزود: وقوع بارش‌های سیل آسا در این موقع از سال به طور معمول در این بخش سابقه دار است، اما با این وجود کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت هستند که متعاقباً اعلام خواهد شد.
بخش کوهستانی لاریجان از توابع شهرستان آمل با حدود ۸۰ روستا در در فاصله ۶۰ کیلومتری جنوب شهرآمل و درمسیر جاده هراز به تهران واقع شده است.