شبکه تبلیغ اجازه دوقطبی شدن فضای انتخابات را به دشمنان ندهد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سعید مهدوی عصر دوشنبه در جمع شبکه تبلیغ عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به آمادگی همکاری شبکه تبلیغ با نیروی انتظامی استان در زمینه آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: همکاری این دو بخش قطعاً بازخورد و ثمرات فراوانی در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی خواهد […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سعید مهدوی عصر دوشنبه در جمع شبکه تبلیغ عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به آمادگی همکاری شبکه تبلیغ با نیروی انتظامی استان در زمینه آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: همکاری این دو بخش قطعاً بازخورد و ثمرات فراوانی در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا در بحث سواحل و تفرجگاه‌ها هماهنگی و برنامه ریزی لازم وجود نداشت، افزود: در این زمینه نیز آمادگی کامل برای ارائه خدمت از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در استان گیلان وجود دارد.
لزوم فراهم کردن زمینه حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های مهم تمدن سازی ساماندهی مشارکت مردم در نظام جمهوری اسلامی است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و ثمره خون شهدا بر اثر باورمندی شکل گرفته است.
وی همچنین یکی از مؤلفه‌های استحکام نظام اسلامی و دولتی را حضور و مشارکت جدی آحاد امت است، تصریح کرد: قبل از ظهور امام زمان (عج) نظام دینی و الهی به واسطه انقلاب در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.
حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه به برکت این نظام امروز نظام استکبار صهیونیستی در لانه جاسوسی و پادگان تروریستی آن به چالش کشانده‌اند، اضافه کرد: برای تداوم این مسیر وظیفه شرعی، عقلی و ملی هر ایرانی برای این مشارکت حداکثری تمام توان و انرژی را خالصانه وارد میدان کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز نیز با توجه به در پیش بودن رویداد مهم سیاسی و اجتماعی باید در صف‌های طولانی انتخابات که نماد مشارکت جدی ملت و تأیید نظام اسلامی است تکلیف شرعی حکم می‌کند که شرکت کنیم، ادامه داد: این موضوع در کنار وظیفه ملی هر ایرانی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان دیرینه این ملت و نظام تنها راه صدمه به نظام را کاهش سطح مشارکت‌های مردم در انتخابات به ویژه ریاست جمهوری می‌دانند، تصریح کرد: دشمن در سال ۸۸ به همین منظور با توجه به مشارکت بیش از ۸۵ درصدی مردم در انتخابات با برنامه ریزی در میان خواص فریب خورده نفوذ و فتنه کردند.
وی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) فرمودند اگر می‌خواهید یک دولت و نظام به سرنگونی برسد چهار عامل می‌تواند تأثیرگذار باشد، گفت: نخستین عامل تضعیف اصول سیاسی، مبنای و اخلاقی یک جامعه است که در بارها شاهد توطئه‌های دشمن در این زمینه بوده‌ایم.
مهدوی دومین عامل تمسک به امور فرعی دانست و افزود: در این زمینه نیز نمونه‌های فراوانی در سال‌های اخیر مشاهده شده که مسئولان به امور فرعی بیشتر از امور اصلی توجه کرده‌اند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شبکه تبلیغ باید در این بخش بر اصول و پرهیز از توجه به امور فرعی تأکید کند، اضافه کرد: کاندیدا به ویژه کاندیدای ریاست جمهوری باید توجه داشته باشند که در وعده‌های خود به اصول و دغدغه‌ها و مطالبات مردمی توجه کنند نه امور فرعی همانند ورود زنان به ورزشگاه.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه حوزه باید در قبال این مطالبات کاذب فرعی نمودن مسائل اصلی واکنش‌های جدی داشته باشد، افزود: عدم توجه دقیق به امور ما را مدیون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه صاحب اعتبار شدن افراد دارای رذیلت‌ها در یک جامعه عامل سوم سرنگونی یک دولت است، گفت: در این بخش مسئولانی که گفتمان آنها با شیطان بزرگ آمریکا یکسان و هماهنگ باشد جز این دسته افراد قرار می‌گیرند.
ایحاد جنگ روانی حربه دشمن برای کاهش مشارکت‌ها
حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه برای اینکه قاسم سلیمانی‌ها و مرد میدان‌ها بر عرصه قدرت در کشور بنشینند وظیفه داریم در مقابل این افراد و انتخاب غلط ایستادگی کنیم، ادامه داد: افرادی که در ترور شهید فخری زاده و تعطیلی مراکز هسته‌ای نقش داشتند باید پاسخگو باشند.
وی با تأکید بر تبیین این موارد از سوی شبکه برای جامعه، گفت: شبکه و زنجیره غرب زدگی و نفوذ یافتگان در حوزه رسانه و فرهنگی و سیاسی، ریاست جمهوری در ایران را در حد تدارکاتچی مطرح می‌کنند اما از سوی دیگر همین افراد و مدعیان در روز ثبت نام در مقابل ستاد انتخابات کشور برای نام نویسی صف می کشند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خصوصیات یک رئیس جمهوری اصلح که از سوی رهبری اعلام شده باید از سوی شبکه تبلیغ نیز برای مردم تأکید و تبیین شود، اضافه کرد: امروز با توجه به شرایط جامعه و مشکلات موجود نیازمند حضور و روی کار آمدن چنین فردی به عنوان رئیس جمهور هستیم.
وی با اشاره به روش‌های دشمنان برای انتخابات پیش رو در چند مسیر تکرار می‌شود، گفت: نخست هدف دشمنان با ایجاد جنگ روانی برای کاهش سطح مشارکت‌های مردمی در انتخابات است لذا نخستین اولویت شبکه تبلیغ افزایش مشارکت در انتخابات است.
حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه متأسفانه تعدادی از کاندیدای ریاست جمهوری تنها برای کمک به جنگ روانی دشمن ثبت نام کرده‌اند، افزود: ایجاد فضای دوقطبی جهت انحراف اذهان عمومی از مسائل اصلی حربه دشمن است که باید نسبت به آن دقت نظر لازم را داشته باشیم که نمونه آن را در فایل منتشر شده از وزیر امور خارجه و بیان مدیر دپیلماسی و مدیر میدان شاهد بودیم.
وی با تأکید بر اینکه شبکه تبلیغ با توجه به آگاهی از همه مشکلات موجود در جامعه نباید مبلغ یاس و ناامیدی در جامعه باشند، ادامه داد: شبکه تبلیغ و روحانیت باید در زمینه جلب حضور حداکثری در انتخابات، ایجاد امید و باور، تأکید بر انتخاب آگاهانه بر اساس شاخصه‌ها رئیس جمهور اصلح باید به صورت جدی فعالیت کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شبکه تبلیغ و روحانیون نباید اجازه دو قطبی شدن فضای انتخابات را بدهند، ادامه داد: انتخابات امسال از حساسیت ویژه ای برای نظام برخوردار است.

منبع : خبرگزاری مهر