شرایط برای سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز ایلام مهیا است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسن بهرام نیا عصر پنجشنبه در دیدار با مسئولان بیناد مستضعفان اظهار کرد: استان ایلام ۱۱ درصد منابع گازی و ۶ درصد منابع نفتی را دارا است و باید تلاش کرد بخشی‌هایی که مورد مغفول مانده شده را بالفعل کرد. وی بیان کرد: با توجه به منابع بسیار خوب و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسن بهرام نیا عصر پنجشنبه در دیدار با مسئولان بیناد مستضعفان اظهار کرد: استان ایلام ۱۱ درصد منابع گازی و ۶ درصد منابع نفتی را دارا است و باید تلاش کرد بخشی‌هایی که مورد مغفول مانده شده را بالفعل کرد.
وی بیان کرد: با توجه به منابع بسیار خوب و ظرفیت‌های مهمی که استان در زمینه انرژی دارد، حضور هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان می‌تواند برای توسعه استان اثرگذار باشد.
بهرام نیا خاطر نشان کرد: استان ایلام علاوه بر دارا بودن ظرفیت‌های مختلف انرژی از جمله توسعه و اکتشاف و صنایع پایین دستی پتروشیمی، قابلیت سرمایه گذاری در سایر موضوعات نظیر گردشگری و کشاورزی را هم دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند در همه بخش‌های سرمایه گذاری در استان ورود پیدا کنند.
وی از آمادگی لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: توسعه صنایع نفت و گاز استان منجر به اشتغال پایدار و رفع بیکاری می‌شود.
مدیرعامل هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان کشور نیز در این دیدار با اشاره به مزیت‌های خوب استان ایلام در حوزه نفت و گاز نیز گفت: این مجموعه آمادگی کاملی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز استان ایلام را دارد.

منبع : مهر