شرکتهای غذایی بیشتری در چین به تحویل بدون تماس روی آوردند
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس به نقل از سیانبیسی، با تداوم شیوع ویروس کرونا در چین و در خانه ماندن مردم این کشور برای پیشگیری به ابتلای آن، افراد بیشتری به خرید آنلاین و تحویل بدون تماس روی آوردهاند. تعداد شرکتهای غذایی که این خدمات را ارائه میدهند رو به افزایش است. مک دونالدز، استارباکس […]
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس به نقل از سیانبیسی، با تداوم شیوع ویروس کرونا در چین و در خانه ماندن مردم این کشور برای پیشگیری به ابتلای آن، افراد بیشتری به خرید آنلاین و تحویل بدون تماس روی آوردهاند. تعداد شرکتهای غذایی که این خدمات را ارائه میدهند رو به افزایش است.
مک دونالدز، استارباکس و سایر شرکتهای فستفود و غذایی در چین خدمات تحویل و برداشت بدون تماس خود را گسترش دادهاند. به این ترتیب مشتریان به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و محلی را برای برداشتن این سفارش بدون اینکه با فرد تحویلدهنده آن تماس داشته باشند، مشخص میکنند.
مأموران تحویل بستهها را در محل مورد نظر قرار داده و بستهها را ضدعفونی میکنند و در بازگشت حتماً دستهای خود را میشویند. مأموران تحویل کارتهای شناسایی مخصوصی نشان میدهند تا مشتریان پیگیری کنند که دمای بدن آنها و افراد سازنده این غذاها و بستهها بالا نرفته و تب نداشتهاند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰