شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیفی مسئولیت‌آور

سردبیر پرس/کرمانشاه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیفی مسئولیت آور، چون در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار ساله کشور به یک نفر سپرده می شود. شمس الله جلیلیان در آیین افتتاحیه قرارگاه شهید “سلیم قنبری” – شهید شاخص بسیج حقوقدانان سراسر […]

سردبیر پرس/کرمانشاه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیفی مسئولیت آور، چون در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار ساله کشور به یک نفر سپرده می شود.
شمس الله جلیلیان در آیین افتتاحیه قرارگاه شهید “سلیم قنبری” – شهید شاخص بسیج حقوقدانان سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ – در کرمانشاه راه برخوردای از یک کشور مقتدر را حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات عنوان کرد و افزود: در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار ساله کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … به یک نفر سپرده می شود، لذا با توجه اختیارات بالای رئیس جمهور حضور پرشور و آگاهانه در این انتخابات ضرورت دارد.
 وی ادامه داد: حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای در ابعاد داخلی زمینه ساز انتخاب فرد اصلح و قرار گرفتن کشور در مسیر توسعه و حل مشکلات خواهد شد و در ابعاد بین المللی هم زمینه ساز اقتدار و شوکت سیاسی نظام می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه  در ادامه نکاتی در باب انتخاب رئیس جمهور اصلح را مطرح کرد و افزود:  رئیس جمهور اصلح فردی است که پایبند به اصول اسلام باشد. آیا فردی که گشت ارشاد را به بهانه آزادی در مناظرات انتخاباتی برای کسب رای بالاتر زیر سوال می برد از اسلام فاصله نگرفته است؟ در حالی که حجاب از ضروریات اسلام است که مورد تایید شیعه و سنی هم هست.
جلیلیان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات از جنبه حقوقی، گفت: شرکت در انتخابات حق قانونی و طبیعی مردم است و خدا را شاکریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه این حق را دارند تا در سرنوشت کشور خود سهیم باشند. یادمان باشد در برخی از کشورهای عربی خانم ها حق شرکت در انتخابات را ندارند، اما به برکت انقلاب اسلامی در ایران اسلامی هیچ کس در رای دادن هیچ امتیازی بر دیگری ندارد.
انتهای پیام