شفافیت برنامه کاندیداها به صورت مطالبه درآید

حجت‌الاسلام احمد نجمی‌پور در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: مردم در حقیقت از شعارزدگی‌ها در عرصه سیاست خسته شده‌اند و به دنبال طرح و برنامه‌ای برای حل مشکلات خود در سطح کلان و همچنین در حوزه شهر و روستای محل سکونت خود هستند. امام جمعه سربیشه بیان‌کرد: مردم تجربه کرده‌اند که […]

حجت‌الاسلام احمد نجمی‌پور در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: مردم در حقیقت از شعارزدگی‌ها در عرصه سیاست خسته شده‌اند و به دنبال طرح و برنامه‌ای برای حل مشکلات خود در سطح کلان و همچنین در حوزه شهر و روستای محل سکونت خود هستند.
امام جمعه سربیشه بیان‌کرد: مردم تجربه کرده‌اند که بیش از جناح‌های سیاسی و شعارهایی که هیچگاه عملیاتی نمی‌شود داشتن یک برنامه متقن و قابل اجرا می‌تواند در حل مشکلات آنان کارساز باشد.
نجمی‌پور با اشاره به اینکه در انتخابات شهر و روستای پیش رو اگر خواهان رفع مشکلات حوزه شهری هستیم باید به جای افراد به برنامه‌ها رأی دهیم، گفت: شفافیت در برنامه کاندیداهای انتخابات باید به صورت یک مطالبه مطرح شود.
وی ادامه‌داد: مردم ایران تجربه‌های مختلفی را در عرصه سیاسی پشت سرگذاشتند و مردم سال‌های ۹۲ و ۹۶ نیستند و از این نظر با آگاهی‌های بیشتری در عرصه انتخابات گام برخواهند داشت.
امام جمعه سربیشه گفت: نباید انتخابات شورای شهر و روستا را کم اهمیت تلقی کنیم چرا که شوراها به عنوان پل میان مردم و مدیران نقش مهمی در مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصاد شهر داشته و در این زمینه تصمیم گیری‌های کلانی دارند.
نجمی‌پور با تأکید بر اینکه باید افراد قوی، دارای تجربه و تخصص و همچنین دارای یک برنامه عملیاتی را به شوراها بفرستیم، اظهار کرد: زمینه کار و تلاش برای افراد خواهان خدمت به شهر و استان در شورا بسیار زیاد است و نباید از این مهم غفلت کنیم.
وی بیان‌کرد: شاید برخی از اتفاقات چون اخباری که در زمینه سوء استفاده برخی از شهرداری‌ها و شوراها از سهمیه واکسن پاکبانان مردم را ناامید و دلسرد کرده باشد ولی باید بدانیم تغییر چنین شرایطی و برکنار کردن چنین مدیرانی با حضور ما پای صندوق‌های رأی و با یک انتخاب درست محقق می‌شود.
لازم به ذکر است سردبیر پرس با همکاری جنبش ازما چالش شفافیت کاندیداهای شورای شهر را راه اندازی کرده است و با اجرای این چالش رأی دهندگان می‌توانند با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب اعضای شورای شهر و روستا اقدام کنند.