شفافیت در برنامه ها و رویکردها مطالبه گری شود

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهارکرد: نامزدهای انتخاباتی باید در برنامه ها، رویکردها، نوع نگاه، اندیشه ها و افکار شفافیت داشته باشند. وی تصریح کرد: در زمان تصمیم گیری ها همین اندیشه و افکار بر روی آن تأثیر دارند و نمی توان تفکر غربی داشت ولی برای آرمان های اسلامی […]

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهارکرد: نامزدهای انتخاباتی باید در برنامه ها، رویکردها، نوع نگاه، اندیشه ها و افکار شفافیت داشته باشند.
وی تصریح کرد: در زمان تصمیم گیری ها همین اندیشه و افکار بر روی آن تأثیر دارند و نمی توان تفکر غربی داشت ولی برای آرمان های اسلامی ناب گام برداشت.
وی تأکید کرد: اگر به دنبال امنیت، آرامش، پیشرفت و امنیت سرمایه گذاری هستیم باید به دنبال اجرای اسلام ناب باشیم، که به همین دلیل کاندیداها تفکرات دقیق خود را باید شفاف بیان کنند.
به گفتۀ وی کسی که به معارف اسلامی اعتقاد کامل داشته باشد در حوزه های اجتماعی و اقتصادی، حقوق را رعایت می کند، به حقوق دیگران تعارض نمی کند، ظلمی انجام نمی دهد و حق مردم را به منفعت خود ترجیح می دهد.
نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرد معتقد به اسلام ناب به دنبال قدرت و ثروت نیست تا با کوچکترین پیشنهادات، طرح هایی را امضاء کند که به نفع عموم مردم نباشد.
حجت‌الاسلام نصیرایی تأکید کرد: شفافیت باید برای همه باشد و تفاوتی ندارد نماینده یک روستای کوچک یا نماینده شواری شهر یا مجلس یا ریاست جمهوری باشد.
وی در زمینه نبود شفافیت و آسیب هایی که در آینده دربردارد نیز عنوان کرد: آسیب ها و مشکلاتی که اکنون در جامعه حاکم است به دلیل همین نبود شفافیت ها در گذشته است.
به گفتۀ وی باید مردم، مسئولان و رسانه ها مطالبه گری شفافیت داشته باشند، آن هم شفافیت مناسب و بدون سوء استفاده گری تا در آینده بر مبنای آن درخواست ها را انجام داد.
نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به کاندیداها توصیه کرد: در ابتدا شفافیت در برنامه ها و اولیت های خود داشته باشند و اندیشه ها و رویکردهای خود را با توجه به وظایف مسئولیتی بیان کنند.
لازم به ذکر است سردبیر پرس با همکاری جنبش ازما چالش شفافیت کاندیداهای شورای شهر را راه اندازی کرده است و با اجرای این چالش رأی دهندگان می‌توانند با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب اعضای شورای شهر و روستا اقدام کنند.