شمار مبتلایان به کرونا در استان سمنان کاهش ۴۰ درصدی داشته است

مصطفی مرادی گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی شمار مبتلایان قطعی به کرونا اعم از سرپایی و بستری در استان طی هفته گذشته اظهار داشت: در دو هفته گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان سمنان ثبت نشده است. وی با تاکید بر اینکه رفتار بیماری […]

مصطفی مرادی گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی شمار مبتلایان قطعی به کرونا اعم از سرپایی و بستری در استان طی هفته گذشته اظهار داشت: در دو هفته گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان سمنان ثبت نشده است.
وی با تاکید بر اینکه رفتار بیماری کرونا قابل پیش بینی نیست، افزود: همچنان نمی‌توان گفت دوران این بیماری به طور کامل به پایان رسیده است‌.
سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان خاطر نشان کرد: مردم استان باید رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی پر خطر را در دستور کار قرار دهند.
مرادی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت مردم مهم‌ترین دغدغه مسئولان ستاد مبارزه با کرونا است، تصریح کرد: با رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا به زودی پایان این بیماری رقم خواهد خورد.

منبع : خبرگزاری مهر