شمسایی: برای ژاپن برنامه داریم/ طیبی: نتیجه قابل پیش‌بینی نیست

به گزارش سردبیر پرس، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از دیدار با ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا حاضر شد و اظهار کرد: در گذشته با «کوگوره» به عنوان بازیکن بازی می‌کردیم و امروز هر دو نقش مربی را داریم. ژاپن تیم بسیار قدرتمندی است و سعی می‌کنیم برنامه‌های که از قبل چیدیم […]

به گزارش سردبیر پرس، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از دیدار با ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا حاضر شد و اظهار کرد: در گذشته با «کوگوره» به عنوان بازیکن بازی می‌کردیم و امروز هر دو نقش مربی را داریم. ژاپن تیم بسیار قدرتمندی است و سعی می‌کنیم برنامه‌های که از قبل چیدیم را پیش ببریم. سعی کردیم ژاپن را خوب آنالیز کنیم زیرا این تیم بسیار با نظم بازی می‌کند. امیدوارم بازی جذابی باشد.
وی درباره حضور تماشاگران ایرانی ادامه داد: بازیکن حرفه‌ای باید بداند که کجاست، فرقی نمی‌کند که تماشاگر برای حریف باشد یا برای خودش. لذت‌بخش است که ما تماشاگر در مسابقات می‌بینیم؛ به خصوص هواداران ایرانی.
شمسایی در خصوص نتیجه بازی عنوان کرد: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که بازی در وقت قانونی تمام شود یا وقت اضافه یا پنالتی. از دقیقه یک با تمرکز بالا و پرقدرت شروع خواهیم کرد. مهم‌ترین بازی ما است و حریف خوبی برابر ما قرار دارد. آن‌ها بازیکنان و مربی خوبی دارند اما به بازیکنان خودم امیدوارم و برای قهرمانی وارد زمین می‌شویم و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم. از آن به بعدش دیگر دست من نیست.
سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: می‌خواستم بگویم که من مقابل کوگوره زیاد بازی کردم و هم بردم و هم باختم. مهم‌ترین چیز این است که وقتی همدیگر را می‌بینم، به هم احترام می‌گذاریم و مهم‌ترین شعار ورزش بازی فیرپلی است.
حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با ژاپن اظهار کرد: برای ژاپن احترام زیادی قائل هستم و فکر می‌کنم فردا یک بازی جذاب را کل دنیا تماشا کنند. ما، بازیکنان تیم ایران با تمام وجود بازی می‌کنیم و با دستورات کادر فنی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم با تمام تلاش و احترام به ژاپن از قهرمانی خود دفاع کنیم. فکر می‌کنم بازی جذابی باشد.
وی در خصوص حضور هواداران در سالن گفت: جو بسیار خوبی بود و از آن‌ها تشکر می‌کنم. ما آنقدری بازیکن حرفه‌ای داریم که چه در حضور تماشاگران باشد چه بدون حضور تماشاگران. ما کار خود را انجام می‌دهیم.
طیبی درباره دیدار با ژاپن بیان کرد: فکر می‌کنم یک بازی جذاب را طرفداران فوتسال خواهند دید. نمی‌توانم نتیجه را پیش‌بینی کنیم اما با تمام وجود می‌خواهیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. فردا دو تیم از بهترین تیم‌های دنیا با هم بازی می‌کنند و این پیامی جدید برای فوتسال آسیا است.
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، دیدار فینال رقابتهای فوتسال جام ملت های آسیا ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز شنبه بین تیم های ایران و ژاپن به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد. تیم های تایلند و ازبکستان هم پیش از این دیدار تکلیف تیم های سوم و چهارم را مشخص خواهند کرد.