«شمشیر قدس» آخرین نبرد با تل آویو نیست/ آزادسازی تمام خاک فلسطین

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المیادین، «خالد البطش» عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در اظهاراتی گفت: «شمشیر قدس» آخرین نبرد مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست به شمار نمی‌رود. بر اساس این گزارش، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تصریح کرد: نبرد ما با صهیونیست‌ها تا زمان آزادسازی تمام خاک فلسطین […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المیادین، «خالد البطش» عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در اظهاراتی گفت: «شمشیر قدس» آخرین نبرد مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست به شمار نمی‌رود.
بر اساس این گزارش، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تصریح کرد: نبرد ما با صهیونیست‌ها تا زمان آزادسازی تمام خاک فلسطین ادامه خواهد داشت. تا زمانی که صهیونیست‌ها در اراضی فلسطین اشغالگری می‌کنند، نبرد علیه آنها متوقف نخواهد شد.
خالد البطش همچنین تصریح کرد: رژیم اشغالگر به اشتباه تصور می‌کرد که می‌تواند بر مقاومت ما پیروز شود، اما امکانات مقاومت موجب غافلگیری شدید صهیونیست‌ها شد. پیامدهای نبرد شمشیر قدس هنوز هم قابل مشاهده است.
این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا از طریق تشدید محاصره غزه و ممانعت از ورود کالاهای مختلف به این منطقه اهدافی را محقق سازد که در عرصه میدانی از دستیابی به آنها عاجز ماند.

منبع : مهر نیوز