شنیده شدن صدای وقوع انفجار در «بصره» عراق

به گزارش سردبیر پرس به نقل از سومریه نیوز، منابع رسانه‌ای از شنیده شدن صدای وقوع یک انفجار در شهر «بصره» عراق خبر می‌دهند. این درحالی است که روز گذشته یک انفجار در استان کرکوک به وقوع پیوست. بر اساس این گزارش، به دنبال وقوع انفجار روز گذشته در کرکوک ۴ نیروی پلیس فدرال زخمی […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از سومریه نیوز، منابع رسانه‌ای از شنیده شدن صدای وقوع یک انفجار در شهر «بصره» عراق خبر می‌دهند. این درحالی است که روز گذشته یک انفجار در استان کرکوک به وقوع پیوست.
بر اساس این گزارش، به دنبال وقوع انفجار روز گذشته در کرکوک ۴ نیروی پلیس فدرال زخمی شدند. گفتنی است، روز یکشنبه هفته جاری «طالب الموسوی»، از فرماندهان حشد شعبی در استان دیالی از آغاز عملیات گسترده این گروه مقاومتی در نقاطی از استان دیالی خبر داد.
الموسوی اعلام کرد که هدف اصلی و اساسی از عملیات مذکور پاکسازی استان دیالی از لوث بقایای تکفیریهای داعش است. به گفته این فرمانده حشد شعبی، عملیات نیروهای این گروه مقاومتی عمدتاً در منطقه «حاوی العظیم» دیالی متمرکز است. وی گفته است که همزمان عملیات پاکسازی بخش‌هایی از استان‌های کرکوک و صلاح الدین نیز انجام می‌شود.

منبع : مهر نیوز