شهدا آرمان های نهضت عاشورا را تفسیر کردند

به گزارش سردبیر پرس، سردار مسعود حجازی در بیست و چهارمین یادواره ۵۰ شهید روستای شهید پرور روستای گنج تپه شهرستان بهار، بیان کرد: امروز عزت، اقتدار و سرافرازی ملت ایران در سایه شجاعت و ایثار گری رزمندگان و شهدای جان بر کف بوده است. وی گفت: شهدا با رفتن خود درس رشادت و تکیه […]

به گزارش سردبیر پرس، سردار مسعود حجازی در بیست و چهارمین یادواره ۵۰ شهید روستای شهید پرور روستای گنج تپه شهرستان بهار، بیان کرد: امروز عزت، اقتدار و سرافرازی ملت ایران در سایه شجاعت و ایثار گری رزمندگان و شهدای جان بر کف بوده است.
وی گفت: شهدا با رفتن خود درس رشادت و تکیه بر اهداف و آرمان‌های نهضت عاشورا را برای ما تفسیر کردند و سنگر ولایت و ولایت پذیری را مستحکم‌ترین سنگر برای دفاع از قرآن و دین دانستند.
بیست و چهارمین یادواره ۵۰ شهید روستای شهید پرور روستای گنج تپه شهرستان بهار با سخنرانی سردار مسعود حجازی؛ مسئول طرح و عملیات لشکر ۳۲ انصار الحسین (ع) همدان در طول هشت سال دفاع مقدس و با نوای حاج ولی الله کلامی و حضور پر شور مردم غیور و شهید پرور گنج تپه و میهمانان بزرگوار شهرستان و اطراف، امام جمعه شهرستان، بخشدار، فرماندار وقت، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان، چندی از اعضای شورای اسلامی بهار جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهار و فرمانده حوزه مقاومت امام صادق (ع) بسیجیان گردان ۱۶۵ امام حسین (ع) بسیجیان گردان امنیتی امام علی (ع) و هیئت رزمندگان اسلام در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.
در پایان در مسابقه کتاب خوانی لاله‌های رستاخیز که مربوط به شهدای گران قدر گنج تپه است به قید قرعه به چهار نفر از آقایان و پنج نفر از بانوان کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد.