شهردار دیواندره باید از خانواده شهدا عذرخواهی رسمی کند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمود الله‌مرادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون هزاران شهید گلگون کفن بوده و ایثارگری‌های خانواده این عزیزان هیچگاه فراموش نمی‌شود. وی افزود: مردم کردستان و شهرستان شهید پرور دیواندره نیز عزیزان بسیاری را برای پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمود الله‌مرادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون هزاران شهید گلگون کفن بوده و ایثارگری‌های خانواده این عزیزان هیچگاه فراموش نمی‌شود.
وی افزود: مردم کردستان و شهرستان شهید پرور دیواندره نیز عزیزان بسیاری را برای پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و حفاظت از امنیت کشور تقدیم کرده اند که باید همواره یاد و نام این شهدای گرانقدر گرامی داشته شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام توان به دنبال تضعیف روحیه شهادت طلبی و جهاد در بین مسلمانان هستند و می‌خواهند نسل‌های آینده کشورمان را از مسیر ایثارگری و مقاومت گمراه کنند و نقش الگودهنده شهدا را در جامعه از بین ببرند.
الله مرادی افزود: متأسفانه در این مسیر نیز یک سری افراد کج اندیش به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه آب در آسیاب دشمن ریخته و به شهدا و خانواده‌های آنان ظلم می‌کنند.
وی اعلام کرد: جمع‌آوری تمثال شهدا به بهانه نورپردازی کار نابجایی است که شهرداری دیواندره مرتکب شده است و انتظار داریم سریعاً نسبت به جبران این اشتباه و نصب مجدد تمثال شهدا اقدام نمایند.