شهر کرمان به عنوان پایتخت مقاومت مطرح است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نادری ظهر جمعه در مصلای کرمان گفت: با توجه به وجود مرقد مطهر شهید سلیمانی شهر کرمان به عنوان پایتخت مقاومت مطرح است و باید متناسب و هم شأن همین عنوان نیز توسعه یابد. وی با اشاره به کمبود درآمدهای شهرداری گفت: وضعیت درآمدی مطلوب نیست و به همین نسبت […]

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نادری ظهر جمعه در مصلای کرمان گفت: با توجه به وجود مرقد مطهر شهید سلیمانی شهر کرمان به عنوان پایتخت مقاومت مطرح است و باید متناسب و هم شأن همین عنوان نیز توسعه یابد.
وی با اشاره به کمبود درآمدهای شهرداری گفت: وضعیت درآمدی مطلوب نیست و به همین نسبت بودجه هم مطلوب نیست شهرداری با توجه به عوارض و منابع درآمدی محدودی که دارد اداره می‌شود و به همین دلیل باید برای بهبود بیشتر شهر کرمان متناسب با شایستگی‌های مردم و جایگاه شهر درآمدهای شهرداری نیز افزایش یابد.
نادری ادامه داد: مردم انقلابی کرمان باید در راستای سازندگی شهر کرمان در میدان حضور داشته و همکاری کنند تا شهر بهتری بسازیم.
رئیس شورای شهر کرمان بیان کرد: شهر کرمان هم اکنون باید متناسب با یک شهر زیارتی رشد کند و در این زمینه نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها و مردم هستیم.