شهید کابلی پاسدار انقلاب و تابع محض ولایت بود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی پیش ازظهر یکشنبه در مراسم تشییع پیکر سردار کابلی در بهشهر در روز تاسوعای حسینی اظهار کرد: امروز پیکر مطهر یکی از اولیای خدا و خادمان لله ومدافعان اهل بیت و حریم عاشورا و زینب کبری مردم به است‌قبال و بدرقه آمدند. وی افزود: شهید کابلی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی پیش ازظهر یکشنبه در مراسم تشییع پیکر سردار کابلی در بهشهر در روز تاسوعای حسینی اظهار کرد: امروز پیکر مطهر یکی از اولیای خدا و خادمان لله ومدافعان اهل بیت و حریم عاشورا و زینب کبری مردم به است‌قبال و بدرقه آمدند.
وی افزود: شهید کابلی به همراه همرزمان شهیدش یک هفته از مشهد در حوار ثامن ضامن و تهران و مازندران وداع شدکه حرکت خودجوش مردمی است.
وی با بیان اینکه بهشهر قدمگاه ۸۰۰ گل پرپر شده و بزرگان و شهدای ما بوده است، گفت: شما به استقبال زائر حضرت کبری آمدید.
گواهی افزود: سیدالشهدا دارای جایگاه رفیعی است که از دین خدا حفاظت کرد و آنچه داشت تقدیم کرد و سیدالشهدا به عنوان شخصیتی که تمام ارزش‌های الهی را داراست و از قرآن و مکتب و حریت دفاع کردند عزیز کرد و این حرارت تازیانه باقی است.
وی گفت: با همه مشکلات اقتصادی محرم امسال به برکت خون سیدالشهدا برتر و بالاتر شد و شاید ورود ۵ شهید ندافی حرم اینچنین کرد و محرم دیگری شد. به گفته گواهی، شهدا هرازگاهی به داد انقلاب و مردم رسیدند و شهید کابلی توفیق داشت که ترک اولاً نداشته باشند وعرفان واقعی داشت و عارف بود.
وی گفت: این شهیدی که تادیروز عارف مسلک بود و حلال را انجام و از حرام دوری می‌کرد و نماز شبش ترک نشد و زیارت عاشورایش ترک نشد و در رکاب رهبری بود و پاسدار انقلاب با تمام قامت بود.
وی افزود: شهیدکابلی با احساس تکلیف همچون حضرت ابوالفضل اطاعت محض از ولی فقیه داشت.
مردم شهیدپرور و ولایتمدار بهشهر، یکشنبه در تاسوعای حسینی با علمدار وراوی دفاع مقدس سردار شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی وداع و بااحترام پیکرپاکش را تشییع کردند.

منبع : مهر نیوز