شکستن یک رکورد دیگر به دست پادشاه بسکتبال

فوق ستاره و اسطوره بسکتبال جهان، رکورد «استیو نش» در پاس منجر به گل را شکست و به رتبه چهارم این رده‌بندی رسید. به گزارش سردبیر پرس، تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در بازی مقابل نیویورک نیکز با نتیجه ۱۲۹ – ۱۲۳ به پیروزی دست یافت که این برد با یک رکوردشکنی دیگر برای لبران جیمز […]

فوق ستاره و اسطوره بسکتبال جهان، رکورد «استیو نش» در پاس منجر به گل را شکست و به رتبه چهارم این رده‌بندی رسید.

به گزارش سردبیر پرس، تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در بازی مقابل نیویورک نیکز با نتیجه ۱۲۹ – ۱۲۳ به پیروزی دست یافت که این برد با یک رکوردشکنی دیگر برای لبران جیمز همراه شد.
اسطوره لیکرز و بسکتبال جهان موفق شد در این دیدار با آمار ۲۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۱ پاس گل، تریپل دبل کند. با این تریپل دبل، جیمز تنها بازیکنی است که در ۳۸ سالگی با آمار مثبت ۲۸ امتیاز موفق به ثبت تریپل دبل شده است.
بیشتر بخوانید
مقدس‌ترین رکورد NBA می‌شکند؟
سی‌امین قربانی لبران جیمز + فیلم
همچنین او با این آمار موفق شد ضمن پشت سر گذاشتن «استیو نش»، به رتبه چهارم بیشترین پاس گل در تاریخ مسابقات NBA برسد. رکورد لبران جیمز ۱۰,۳۳۶ پاس‌گل (رتبه چهارم) و رکورد استیو نش ۱۰,۳۳۵ پاس گل (رتبه پنجم) است.

او همچنین موفق شد در بیستمین سال بازی خود تریپل‌دبل کند که یک رکورد استثنایی برای این فوق ستاره محسوب می‌شود.
جیمز در یکی دو بازی آینده هم می‌تواند با عبور از کریم عبدالجبار بزرگ، در جایگاه نخست امتیازآورترین بازیکن تاریخ مسابقات NBA قرار بگیرد. پادشاه برای شکستن این رکورد تنها به ۸۹ امتیاز دیگر نیاز دارد. 
در حال حاضر رکورد کریم عبدالجبار ۳۸,۳۸۷ امتیاز (رتبه نخست) و رکورد لبران جیمز ۳۸,۲۹۹ امتیاز (رتبه دوم) است.
انتهای پیام
منبع : ایسنا