شکست یک نیمه‌ای استقلال با گل جنجالی تراکتور

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر در شهر تبریز میهمان تیم تراکتور است که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید. تک گل تراکتور در دقیقه ۳۶ و توسط محمد قنبری به ثمر رسید و بازی برای لحظاتی جنجالی شد. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر در شهر تبریز میهمان تیم تراکتور است که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.
تک گل تراکتور در دقیقه ۳۶ و توسط محمد قنبری به ثمر رسید و بازی برای لحظاتی جنجالی شد.
در حالی که رضا اسدی هافبک تراکتور قصد داشت به سمت عرض محوطه جریمه استقلال حرکت کند، توپ بعد از برخورد و تاثیرگذاری صالح حردانی مدافع استقلال به قنبری رسید که بازیکن تراکتور هم با پای چپ خود دروازه آبی پوشان را باز کرد.
محمدرضا ابوالفضلی کمک داور اول این مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد و وحید کاظمی داور وسط هم تصمیم او را تایید کرد اما بعد از گذشت لحظاتی، کاظمی گل را تایید کرد. این تصمیم اعتراض استقلالی‌ها را به دنبال داشت.
از اتفاقات این نیمه می‌توان به تعویض اجباری استقلال اشاره کرد؛ زمانی که محمد محبی در دقیقه ۲۶ به دلیل مصدومیت جای خود را به ارسلان مطهری داد.