شیمیدر پلی‌آف لیگ بسکتبال را با برد آغاز کرد

تیم بسکتبال شیمیدر قم موفق شد بازی‌های خود در پلی‌آف لیگ برتر را با برد آغاز کند. به گزارش سردبیر پرس، در دومین روز از بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (پنج‌شنبه) ۲۳ دی ۱۴۰۰ تیم شیمیدر قم مدعی کسب عنوانی قهرمانی موفق شد برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا […]

تیم بسکتبال شیمیدر قم موفق شد بازی‌های خود در پلی‌آف لیگ برتر را با برد آغاز کند.

به گزارش سردبیر پرس، در دومین روز از بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (پنج‌شنبه) ۲۳ دی ۱۴۰۰ تیم شیمیدر قم مدعی کسب عنوانی قهرمانی موفق شد برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کند.
شاگردان مهران شاهین‌طبع که کار چندان سختی برابر نیروی زمینی تهران نداشتند، کار را در همان نیمه نخست تمام کردند. شیمیدر قم کوارترهای نخست را ۲۸-۱۱ و ۱۹-۱۳ با برتری پشت سر گذاشتند تا در مجموع، ۴۷ – ۲۴ برنده نیمه نخست بازی شده و پیروز به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم بازی اما شاگردان شاهین‌طبع سعی در کنترل بازی و حفظ نتیجه داشتند که موفق به این کار نیز شدند. کوارتر سوم بازی ۱۹-۱۹ مساوی شد تا با وجود برتری ۱۷-۲۰ پیروزی زمینی در کوارتر چهارم، این قمی‌ها باشند که در مجموع ۸۳ – ۶۳ برنده بازی شدند.
«آباده آمینو» سنتر تیم شیمیدر قم با کسب ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس گل عملکرد خوبی در این بازی داشت تا با تأثیرگذاری ۳۰ در ترکیب شاگردان شاهین‌طبع، بهترین بازیکن زمین نیز شود. «دوآیت بایکس» نیز در این بازی ۲۱ امتیاز را برای شیمیدر کسب کرد.
در دیگر بازی امروز نیز تیم نظم آوران سیرجان به مصاف رعد پدافند هوایی تهران رفته است.
انتهای پیام
منبع : ایسنا