صدور ۳۸ هزار بارنامه در استان کرمانشاه

۳۸ هزار بارنامه از ابتدای امسال تا کنون در استان کرمانشاه صادر شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در این مدت ۳۵۷ هزار حواله در سطح استان صادر شده و میزان تناژ جا به جا شده نیز بیش از ۵۹۷ هزار […]

۳۸ هزار بارنامه از ابتدای امسال تا کنون در استان کرمانشاه صادر شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در این مدت ۳۵۷ هزار حواله در سطح استان صادر شده و میزان تناژ جا به جا شده نیز بیش از ۵۹۷ هزار تُن کالا بوده است.
کرمی افزود: بیشترین حمل و نقل کالا با تناژ ۳۶۹ هزار تن مربوط به شهرستان کرمانشاه و سیمان نیز با ۱۳۱ هزار تن بیشترین میزان جا به جایی را به خود اختصاص داده است.
وی خاطرنشان کرد: سیمان کیسه‌ای، فله‌ای، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، کنجاله، سنگ سنگبری، نفت کوره، انواع کاشی و هیدروکربن ۱۰ کالایی هستند که بیشترین میزان جا به جایی را در این مدت داشته اند.
به گفته کرمی از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۸ درصد صدور بارنامه و ۳۴ درصد تناژ جابجا شده کالا در استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.