صف‌های کالاهای اساسی باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه می‌‎شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، غلامرضا منتظری در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی،گفت: صف‌های طولانی مردم برای تهیه مرغ و روغن در شأن آنان نیست و زمینه نارضایتی و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند. وی افزود: حضور مردم در صف‌های طولانی با سیاست‌های ابلاغی در مورد پیشگیری از ویروس کرونا تناقض دارد […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، غلامرضا منتظری در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی،گفت: صف‌های طولانی مردم برای تهیه مرغ و روغن در شأن آنان نیست و زمینه نارضایتی و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.
وی افزود: حضور مردم در صف‌های طولانی با سیاست‌های ابلاغی در مورد پیشگیری از ویروس کرونا تناقض دارد و مردم از ما سئوال می‌پرسند که این چه سیاستی است که از یکطرف ما را به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دعوت می‌کنید و از سوی دیگر، زمینه حضور ما را در صف‌های طولانی مهیا می‌کنید؟
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی افزود: از سوی دیگر، حضور مردم در صف‌های طولانی برای تأمین نیازهای اساسی خود، زمینه سوءاستفاده را برای رسانه‌های بیگانه فراهم می‌کند و آنان ضعف و بی‌تدبیری دولت را به حساب ناکارآمدی نظام می‌گذارند.
منتظری اظهار داشت: متأسفانه شاهد افزایش قیمت کالاها و همچنین نرخ ارز هستیم. این چه سیاستی است که از یکسو رئیس‌جمهور سال جدید را نقطه پایانی افزایش قیمت‌ها اعلام و از سوی دیگر، قیمت خودرو افزایش پیدا می‌کند؟
وی درباره قیمت خرید تضمینی گندم گفت: باید قیمتی برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم در نظر گرفته شود که واقع‌بینانه باشد و همچنین زمینه رضایت کشاورزان و رونق تولید را فراهم کند.