ضرورت حمایت از ورزش‌های ساحلی در استان بوشهر

سردبیر پرس/بوشهر استاندار بوشهر بر حمایت از ورزش‌های ساحلی استان تاکید کرد و گفت: امیدوارم با توسعه امکانات و تجهیزات، شاهد اعتلای کمی و کیفی رشته‌های ساحلی باشیم. احمد محمدی زاده شنبه ۱۲ آذر در بازدید از مسابقات فرم ساحلی تکواندو در ساحل بوشهر (پومسه) در جمع ورزشکاران اظهار کرد: گسترش زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های […]

سردبیر پرس/بوشهر استاندار بوشهر بر حمایت از ورزش‌های ساحلی استان تاکید کرد و گفت: امیدوارم با توسعه امکانات و تجهیزات، شاهد اعتلای کمی و کیفی رشته‌های ساحلی باشیم.

احمد محمدی زاده شنبه ۱۲ آذر در بازدید از مسابقات فرم ساحلی تکواندو در ساحل بوشهر (پومسه) در جمع ورزشکاران اظهار کرد: گسترش زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های مختلف استان در دستور کار قرار دارد و اعتبارات خوبی برای ایجاد فضاهای جدید ورزشی و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا تخصیص یافته است.
وی افزود: بوشهر دارای ظرفیت بالایی در ورزش‌های ساحلی است و ملی‌پوشان زیادی در رشته‌های ساحلی پرورش داده که امیدوارم با توسعه امکانات و تجهیزات، شاهد اعتلای کمی و کیفی رشته‌های ساحلی باشیم.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: شناخت مشکلات ورزشکاران در دستور کار قرار دارد و با بازدیدهای میدانی، بیشتر در جریان مسائل و دغدغه‌های ورزشکاران قرار می‌گیریم.
بر اساس این گزارش، مسابقات فرم ساحلی تکواندو استان بوشهر با حضور بانوان و آقایان تکواندوکار برای نخستین بار در کشور در ساحل بندر بوشهر برگزار شد.
انتهای پیام