ضرورت راه‌اندازی سامانه جامع الکترونیک برای ممانعت از احتکار

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با سردبیر اظهار کرد: یکی از مواردی که می‌تواند مانع از احتکار شود و شفافیتی را در کشور ایجاد کند، راه اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک است. وی افزود: با راه اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک همه ابعاد مربوطه از جمله موجودی هر کالا، وضعیت هر استان و… در […]

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با سردبیر اظهار کرد: یکی از مواردی که می‌تواند مانع از احتکار شود و شفافیتی را در کشور ایجاد کند، راه اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک است.

وی افزود: با راه اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک همه ابعاد مربوطه از جمله موجودی هر کالا، وضعیت هر استان و… در منظر رؤیت قرار می‌گیرد و از این رو ضرورت راه اندازی بر همگان روشن است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بیان کرد: اینکه امروزه عده‌ای دست به احتکار زده‌اند و در این شرایط بحرانی مردم را تنها گذاشته‌اند که این امر لزوم راه اندازی این سامانه را یادآور می‌شود.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: بر همین مبنا نیازمند ورود جدی وزارت صمت و مجموعه‌های امنیتی هستیم تا به سرعت در راه اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک و ایجاد شفافیت در کشور وارد عمل شوند و در این صورت کسی جرأت انجام تخلف را ندارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ممکن است راه اندازی این سامانه جامع در دستورکار باشد، اما باید اجرای آن را سرعت ببخشند.