ضرورت روشنگری و بصیرت افزایی برای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در جمع هادیان سیاسی، فعالان فرهنگی و ائمه جماعات شهرستان کبودراهنگ با اشاره به فضائل شب‌های قدر اظهار کرد: ضرورت روشنگری و بصیرت افزایی در ارتباط با انتخابات پیش رو انکار ناپذیر خواهد بود. وی انتخاب آگاهانه را در گرو مشارکت […]

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در جمع هادیان سیاسی، فعالان فرهنگی و ائمه جماعات شهرستان کبودراهنگ با اشاره به فضائل شب‌های قدر اظهار کرد: ضرورت روشنگری و بصیرت افزایی در ارتباط با انتخابات پیش رو انکار ناپذیر خواهد بود.
وی انتخاب آگاهانه را در گرو مشارکت بیشتر مردم دانست و افزود: هرچقدر مشارکت مردم گسترده‌تر، آگاهانه‌تر باشد بهتر می‌توان مشکلات داخلی را حل کرد و خسارت‌هایی را که تحریم‌های ظالمانه بر جامعه وارد کرده است را با اتکا به نیرو و امکانات داخلی جبران نمود.
نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران گفت: متاسفانه بر اثر تحریم‌های آمریکا و کشورهای غربی، مردم در تنگناهای مختلف قرار گرفته اند و برای عبور از این تنگناها به مشارکت همگانی نیاز است به همین دلیل همه باید راه را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات و حل مشکلات باز کنند.
فلاحی در انتها خاطر نشان کرد: ما با استفاده از نیروهای انقلابی ، هادیان سیاسی و فعالان فرهنگی، باید با شناساندن جریان انحراف، بیان ویژگی‌های انتخاب اصلح از منظر امام و رهبری، امید آفرینی در مردم و بیان توانمندی‌های نظام و انقلاب، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کرده و با بصیرت دهی و روشنگری، آنان را در انتخاب افراد صالح و روی کار آمدن دولت جوان انقلابی یاری کنیم.