ضرورت فرهنگ سازی برای تعالی ارزش های اخلاقی درجامعه

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، روح الله سلگی بعداز ظهر سه شنبه در جلسه کار گروه عفاف و حجاب مازندران گفت: ترویج شعائر دینی و شئونات فرهنگی در جامعه رسالت بزرگ متولیان امر است. این مسئول سیاسی با تاکید بر لزوم توجه به نقش آفرینی دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه اظهار کرد: باز آفرینی ارزش‌های […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، روح الله سلگی بعداز ظهر سه شنبه در جلسه کار گروه عفاف و حجاب مازندران گفت: ترویج شعائر دینی و شئونات فرهنگی در جامعه رسالت بزرگ متولیان امر است.
این مسئول سیاسی با تاکید بر لزوم توجه به نقش آفرینی دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه اظهار کرد: باز آفرینی ارزش‌های فرهنگی جامعه را در برابر امواج سهمگین فرهنگ غربی واکسینه می‌کند.
وی تلاش‌های مسئولان برای ترویج سبک زندگی دینی را حائز اهمیت دانست وافزود: ترویج سبک زندگی مومنانه مهمترین معروف در جامعه اسلامی است.
سلگی با تاکید بر لزوم حمایت از فعالان فرهنگی در راه گسترش فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر افزود: تدوین بسته‌های فرهنگی ویژه امر به معروف ونهی از منکر با هدف گسترش این فریضه معنوی ضرورت دارد.
معاون استاندار مازندران با اشاره به سابقه درخشان دینی مردم این استان که در طول ۴۴ سال گذشته در تقویت آرمانهای انقلابی کوشیدند یادآورشد: مردم مازندران با تلاش ستودنی در راه تحکیم شعائر دینی از مرزهای اعتقادی پاسداری کردند.
وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم برای ترویج و گسترش فرهنگ معنوی در دیار علویان برنامه‌های ویژه ای در دست اجرا دارد.
معاون استاندار مازندران با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ترویج فرهنگ منحط غربی در کشور افزود: استحاله فرهنگی در استان‌های شمالی کشور در کانون توجه و فعالیت معاندان قرار دارد.
سلگی با تاکید بر حساسیت کارهای فرهنگی بهره گیری از کارهای هنری در راستای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و افزود: گروههای فرهنگی باید با پیشتازی در این راستا ظرفیت‌های ماندگار خود را بسیج کنند.
سلگی، مقوله حجاب و عفاف را اولویت فرهنگی در دیار علویان دانست و خواستار تلاش مؤثر دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای مردمی در راستای اشاعه فرهنگ دینی شد

منبع : مهر نیوز