ضرورت مشارکت خیران و متولیان فرهنگی در بازسازی کتابخانه خمام

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عبدالوحید احمدی ظهر دوشنبه در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی خمام با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: نسل‌های آینده از ما باهوش‌تر هستند. وی افزود: باید آینده سازانی پرورش دهیم که دارای بار علمی بالایی بوده و به تصمیم گیران خوبی برای کشور […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عبدالوحید احمدی ظهر دوشنبه در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی خمام با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: نسل‌های آینده از ما باهوش‌تر هستند.

وی افزود: باید آینده سازانی پرورش دهیم که دارای بار علمی بالایی بوده و به تصمیم گیران خوبی برای کشور تبدیل شده و درست تصمیم بگیرند.

فرماندار خمام به نقش مهم کتاب و مطالعه در تربیت نسل‌های آینده کشور اشاره و اضافه کرد: نهاد کتابخانه ها در تربیت و رشد نسل آینده تأثیر دو چندان دارد.

احمدی تاکید کرد: چنانچه بیشتر تصمیمات عقلانی باشد به شرع و قانون نزدیک تر است و معتقدم باید قوانین به سمتی حرکت کند که در مسیر خدمت به مردم باشد.

فرماندار خمام با اشاره به کاستی‌های موجود در این شهرستان و لزوم استقرار هرچه زودتر بقیه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، ادامه داد: باید شرایط به گونه‌ای شود که در کنار همراهی مردم با تعامل و همراهی خدمات بهینه ای به شهروندان ارائه شود.

احمدی با اشاره به کمبود فضای اداری در شهرستان خمام، تاکید کرد: باید مسئولان و خیرین و متولیان فرهنگی در خدمت کتاب و کتابخانه بوده و سقف کتابخانه عمومی خمام نیز هرچه زود تر ترمیم شود.

منبع : خبرگزاری مهر