ضرورت کنترل قیمت ها در بازار طی ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، رضا لعلی ظهر امروز چهارشنبه در نشست جمعی از مسئولین شهرستان بناب با تأکید بر اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان نباید کوچک‌ترین کمبودی در کالاهای اساسی و نیازهای مردم مشاهده شود؛ افزود: عملکرد بازرسی‌های مربوطه در راستای نظارت بر بازار جای تقدیر دارد و باید همواره این بازرسی‌ها استمرار […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، رضا لعلی ظهر امروز چهارشنبه در نشست جمعی از مسئولین شهرستان بناب با تأکید بر اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان نباید کوچک‌ترین کمبودی در کالاهای اساسی و نیازهای مردم مشاهده شود؛ افزود: عملکرد بازرسی‌های مربوطه در راستای نظارت بر بازار جای تقدیر دارد و باید همواره این بازرسی‌ها استمرار یابد.
وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر ضرورت رعایت حرمت این ماه تأکید و تصریح کرد: افرادی که حرمت ماه مبارک رمضان را نگه ندارند، حرمت آنها نیز نگه داشته نخواهد شد.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: با افرادی که در ملاءعام اقدام به روزه خواری کنند، برابر قانون و قاطعانه با آنها برخورد خواهد شد.
لعلی گفت: در طول ماه مبارک رمضان کلیه واحدهای سنگک پزی و نان روغنی‌ها بعد از ظهر فعالیت کرده و به مردم ارائه خدمات خواهند کرد.
وی از مردم خواست طبیعت شهرستان را متعلق به خود دانسته و در حفظ و نگهداری آن بکوشند و در این خصوص از رهاسازی زباله در محیط خصوصاً در روز طبیعت به جد اجتناب کنند.

منبع : مهر نیوز