طراحی و اجرای ۴۳۰ پروژه آب و فاضلاب در مازندران

بهزاد برارزاده در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس در حاشیه ملاقات مردمی در دفتر غرب استانداری مازندران با بیان این که ۴۳۰ پروژه آب و فاضلاب در استان تعریف شده است، افزود: ببا پیگیریه های صورت گرفته در دهه فجر برخی از طرح های بهره برداری می شود. وی با بیان این که ۱۰ پروژه […]

بهزاد برارزاده در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس در حاشیه ملاقات مردمی در دفتر غرب استانداری مازندران با بیان این که ۴۳۰ پروژه آب و فاضلاب در استان تعریف شده است، افزود: ببا پیگیریه های صورت گرفته در دهه فجر برخی از طرح های بهره برداری می شود.
وی با بیان این که ۱۰ پروژه آب و فاضلاب در نوشهر و چالوس و کلاردشت بهره برداری می شود، افزود: ۱۲ پروژه مجتمع آبرسانی نیز در دست اجرا است.
وی با اشاره به مراجعات مردمی در زمینه پیگیری برخی طرح ها و درخواست هایی مبنی بر اصلاح شبکه افزود: به دلیل شرایطی که در بافت های فرسوده داریم، برخی شهرداران و شوراها در خواست کردند که این طرح به صورت مشارکتی انجام شود.
برارزاده یادآور شد: همچنین برخی درخواست شهروندان درباره کمبود مخازن در مناطق بوده است که پیگیری های لازم برای رفع آن داده شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان این که برخی روستاها برای تحت پوشش قرارگرفتن آب و فاضلاب مقاومت می کنند، خواستار همکاری روستائیان و شوراها شد و گفت: از سه هزار و ۶۰۰ روستای استان ۱۷۰۰ روستا تحت پوشش و مابقی تحت شمول نیستند.

منبع : مهر نیوز