طوفان در مبارک آبادآبعلی/ستاد مدیریت بحران دماوند آماده باش است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، رضا طاهر خانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به بارش برف در دماوند اظهار داشت: هم اکنون تمامی دستگاه‌های خدمات رسان، راهداری، پلیس راه، پلیس راهور، هلال احمر و شهرداری‌ها در آماده باش کامل و در حال خدمت رسانی هستند. طاهرخانی افزود: با توجه به بارش برف در […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، رضا طاهر خانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به بارش برف در دماوند اظهار داشت: هم اکنون تمامی دستگاه‌های خدمات رسان، راهداری، پلیس راه، پلیس راهور، هلال احمر و شهرداری‌ها در آماده باش کامل و در حال خدمت رسانی هستند.
طاهرخانی افزود: با توجه به بارش برف در منطقه مبارک آباد و وزش شدید باد در منطقه مذکور از همه مسافران و شهروندان خواهشمندیم از تردد غیر ضروری در منطقه مذکور جدا خودداری کنند.
وی در ادامه عنوان داشت: از شهروندان و مسافران عزیز خواستاریم که با توجه به بارش برف در حوزه استحفاظی شهرستان دماوند و لغزندگی معابر و جاده‌ها، از تردد غیر ضروری خودداری کرده و به اطلاعیه‌های این ستاد توجه نمایند.
فرماندار دماوند بیان داشت: به مردم توصیه می‌شود در صورت لزوم، برای تردد در محورهای کوهستانی از جمله محور هراز، حتماً زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند و شهروندان هرگونه انسداد معابر شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری‌ها اطلاع دهند و همچنین برای دریافت اطلاعات از وضعیت جاده‌ای با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.