ظرفیت موقوفات گلستان برای تحقق شعار سال بکارگیری می شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد ظهر سه شنبه در خصوص شعار سال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در جنگ اقتصادی ناجوانمردانه از سوی دشمنان این مرز و بوم هستیم و باید بیش از پیش در راستای تحقق شعار سال مجاهدت کنیم. وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سنوات […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد ظهر سه شنبه در خصوص شعار سال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در جنگ اقتصادی ناجوانمردانه از سوی دشمنان این مرز و بوم هستیم و باید بیش از پیش در راستای تحقق شعار سال مجاهدت کنیم.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سنوات گذشته شعارهای اقتصادی و راهبردی را مطرح کردند و این امر نشان می‌دهد که باید تمام تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت تولید و اقتصاد به کار بگیرم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به نامگذاری های مختلف اقتصادی و تولیدی از سوی رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: به ویژه ما که در عرصه وقف فعالیت می‌کنیم باید تلاش کنیم موقوفات را به یک ساختار اطمینان‌بخش برسانیم و طبیعتاً زمانی که وقف احیا شود هم به شان امانتداری عمل کرده و هم با ایجاد کارآفرینی و طرح‌های مادی و معنوی می‌توانیم در راستای شعار سال حرکت کنیم.
سلیمانی فرد با اشاره به اینکه موقوفات کارکردهای مختلفی دارند، گفت مجموعه اوقاف گلستان در سال گذشته طرح‌های اقتصادی خوبی را اجرا کرده است.
وی بیان کرد: از بیش از ۵۵۰ طرح اقتصادی که در سال گذشته از اوقاف سراسر کشور به کمیسیون عالی سازمان ارسال شده ۱۴۰ طرح به تصویب رسید که بیش از ۲۰ طرح آن به گلستان تعلق داشت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اضافه کرد: باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم زیرا گلستان دارای ظرفیت‌های ناشناخته بسیاری از جهت نرم‌افزاری و نیروی کار و نخبگان و اقوام مختلف و هم از جهت سخت افزاری است که می‌تواند جهش تولید در استان ایجاد کند.
سلیمانی از برگزاری جلسه کارگروه اقتصادی در راستای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: مطمئناً این جلسات برکات خوبی را برای در پی خواهد داشت.