ظرفیت های شهرستان دهلران در سطح ملی مطرح شوند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، لطیف صادقی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران با تبریک ایام الله دهه فجر بر مردمی و باشکوه برگزاری آئین‌های دهه فجر تاکید و گفت: کمیته‌های ستاد دهه فجر با جدیدیت امورات محوله را پیگیری کنند. وی به وظایف کمیته‌های ۱۴ گانه دهه فجر اشاره گفت: بخشداران نیز […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، لطیف صادقی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران با تبریک ایام الله دهه فجر بر مردمی و باشکوه برگزاری آئین‌های دهه فجر تاکید و گفت: کمیته‌های ستاد دهه فجر با جدیدیت امورات محوله را پیگیری کنند.
وی به وظایف کمیته‌های ۱۴ گانه دهه فجر اشاره گفت: بخشداران نیز در بخش‌ها پیگیر برنامه‌های دهه فجر در شهرها و روستاها با همکاری مدیران بخش وشوراها و دهیاران باشند.
وی بر ضرورت اطلاع رسانی از خدمات و اقدامات دولت در شهرستان تاکید و گفت: مدیران ادارات با رسانه‌ها ارتباط داشته باشند و خدمات و اقدامات را به سمع و نظر مردم برسانند.
صادقی به ظرفیت‌های شهرستان هم اشاره و افزود: باید تلاش کرد این ظرفیت‌ها بیش از پیش شکوفا شود و شهرستان را به کشور معرفی کرد.
فرماندار ویژه دهلران از شبکه بهداشت و درمان خواست با کار جهادی در خصوص تسریع در واکسیناسیون در شهرستان و بویژه در بخش‌های موسیان و دشت عباس اقدام کند.

منبع : مهر