عامل اختلافات آمریکا و روسیه، بی توجهی واشنگتن به منافع مسکو است

به گزارش سردبیر پرس به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز شنبه بار دیگر به انتقاد از سیاست‌های ایالات متحده آمریکا در قبال کشورش پرداخت و این سیاستها را به چالش کشید. بر اساس این گزارش، سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه در این خصوص اظهار داشت: واقعیت این است که ریشه اختلافات […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز شنبه بار دیگر به انتقاد از سیاست‌های ایالات متحده آمریکا در قبال کشورش پرداخت و این سیاستها را به چالش کشید.
بر اساس این گزارش، سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه در این خصوص اظهار داشت: واقعیت این است که ریشه اختلافات میان آمریکا و روسیه در بی‌توجهی واشنگتن به منافع مسکو نهفته است.
وی روز گذشته نیز ضمن انتقاد از اقدامات ایالات متحده آمریکا در عرصه بین المللی، گفت: آمریکا امنیت جهانی را متزلزل می‌سازد. سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود که ایالات متحده عمداً در حال برهم زدن اوضاع در حوزه امنیت بین المللی است.
وی گفت: بدون تردید، آمریکا سال‌هاست که معماری کنترل تسلیحات را تخریب می‌کند و بدخواهانه اوضاع را در زمینه امنیت بین‌المللی و ثبات استراتژیک متزلزل می‌سازد. به گفته وی، واشنگتن گام‌های ویرانگر بی شماری در زمینه کنترل تسلیحات برداشته است. زاخارووا پیشتر گفته بود که اتهامات مندرج در گزارش وزارت امور خارجه آمریکا درباره حقوق بشر در جهان ازجمله در روسیه بی اساس است.