عدم استفاده درست از میزبانی منجر به وضعیت کنونی فجر است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی ذوب آهن و فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: شیراز ید طولایی در تاریخ و فرهنگ و تمدن داشته و در حوزه ورزش نیز این استان توانایی‌های منحصر به فردی دارد. وی افزود: بازی دو تیم بازی بسیار سختی برای هر دو […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی ذوب آهن و فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: شیراز ید طولایی در تاریخ و فرهنگ و تمدن داشته و در حوزه ورزش نیز این استان توانایی‌های منحصر به فردی دارد.
وی افزود: بازی دو تیم بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود و این تیم به علت وضعیتی که در جدول دارد شرایط خاصی را در انتهای جدول داشته است اگر ذوب آهن دارای تمرکز باشد می‌تواند بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذارد.
او خاطرنشان کرد: فجر به علت اینکه نتوانسته است از شرایط میزبانی استفاده کند اکنون با مشکلاتی مواجه است که حال و روز خوبی ندارد و امید است بتوان بازی پیش رو بازی مناسبی باشد.
به گفته سرمربی تیم ذوب آهن این تیم نه تنها هیچ محرومی در این بازی ندارد بلکه هیچ مصدومی نیز این تیم ندارد.
وی افزود: اگر از شرایط ذوب آهن خوب بود اکنون جز شش تیم برتر لیگ بود و اگر این شرایط را اکنون تیم دارد به علت آن است که نتوانسته‌ایم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.
تارتار افزود: تیم ذوب آهن اکنون با خود آگاهی خوبی پا در این مسابقه گذاشته است و شرایط تیم و روحیه تیمی نیز کاملاً مناسب است.

منبع : مهر نیوز