عفو بین الملل خواستار توقف سرکوب معترضان فلسطینی شد

به گزارش سردبیر پرس، عفو بین الملل در بیانیه‌ای به حوادث جاری در قدس اشغالی واکنش نشان داد و از رژیم غاصب صهیونیستی خواست به سرکوب تظاهرات فلسطینی‌هایی که به زور از خانه و کاشانه خود رانده می‌شوند؛ خاتمه دهد. این نهاد همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا روند تخلیه اجباری فلسطینی‌ها از محله شیخ […]

به گزارش سردبیر پرس، عفو بین الملل در بیانیه‌ای به حوادث جاری در قدس اشغالی واکنش نشان داد و از رژیم غاصب صهیونیستی خواست به سرکوب تظاهرات فلسطینی‌هایی که به زور از خانه و کاشانه خود رانده می‌شوند؛ خاتمه دهد.
این نهاد همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا روند تخلیه اجباری فلسطینی‌ها از محله شیخ جراح در قدس اشغالی را متوقف کند.
به گفته عفو بین الملل، شواهد به دست آمده حاکی از نقشه شوم اسرائیل برای استفاده از زور و خشونت علیه تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی‌ها طی روزهای گذشته است. این خشونت‌ها در ادامه طرح شهرک سازی غیرقانونی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.
در نتیجه درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینی‌های ساکن قدس اشغالی که از روز جمعه آغاز شده است، تاکنون ۸۴۰ فلسطینی مجروح شده‌اند.
نشست روز گذشته سازمان ملل هم که دیروز دوشنبه برگزار شد با توجه به مخالفت آمریکا با صدور بیانیه پایانی، بی نتیجه پایان یافت حال آنکه کشورهای فرانسه و انگلیس هم ترجیح دادند روی حملات موشکی محور مقاومت که از نوارغزه انجام می‌شود؛ تمرکز کنند.