علت غیبت مربی و دو ملی‌پوش در اردوی تیم ملی تپانچه چیست؟

دو ملی‌پوش و مربی تیم ملی تپانچه در اردویی که به میزبانی مشهد در حال برگزاری است، حضور ندارند. به گزارش سردبیر پرس، در چهارمین اردوی تیم ملی تپانچه که در مشهد در حال برگزاری است دو ملی‌پوش و کمک مربی تیم غایب هستند. احمد ظفرجعفرزاده در گفت‌وگو با سردبیر پرس، در مورد برگزاری اردوی […]

دو ملی‌پوش و مربی تیم ملی تپانچه در اردویی که به میزبانی مشهد در حال برگزاری است، حضور ندارند.

به گزارش سردبیر پرس، در چهارمین اردوی تیم ملی تپانچه که در مشهد در حال برگزاری است دو ملی‌پوش و کمک مربی تیم غایب هستند. احمد ظفرجعفرزاده در گفت‌وگو با سردبیر پرس، در مورد برگزاری اردوی تیم ملی تپانچه در مشهد اظهار کرد: چهارمین مرحله اردوهای تیم ملی تپانچه در مشهد در حال برگزاری است. نظر فدراسیون این است که تیراندازی را در تمام استان‌ها گسترش دهد. در نتیجه ما هم اردوها را در مراکز استان‌هایی که امکانات لازم برای ملی‌پوشان داشته باشد برگزار خواهیم کرد. اولین مرحله را در خراسان رضوی برگزار کردیم.
مربی تیم ملی تپانچه در پاسخ به این پرسش که آیا با کمک مربی تیم یعنی آقای قیاسی به مشکل خورده است، گفت: نه چنین چیزی نیست. او به دلیل ناهماهنگی در محل کارش و اینکه زیاد نمی‌توانستند به او اجازه مرخصی دهند، اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند بیاید. در حال حاضر در مشهد در کنار تیم ملی نیست.
وی در مورد شائبه‌هایی در مورد غیبت فروغی و جوهری و تمرین آن‌ها با قیاسی نیز گفت: فروغی، گلخندان و جوهری با من تمرین می‌کنند. در گروه ما ۱۰ تیرانداز هستند که در حال حاضر ۸ نفر از آن‌ها در مشهد در حال تمرین هستند و دو نفر غیبت دارند. فروغی به دلیل دنیا آمدن فرزندش نتوانست در این اردو در کنار ما باشد. شایان تمدن نیز به دلیل اینکه محصل است در این اردو در کنار تیم ملی نیست.
وی در مورد اردوی بعدی تیم ملی گفت: اردوی بعدی در تهران است و اردوی بعد از آن نیز قرار است در هرمزگان باشد. تیرانداران بین هر اردو یک هفته استراحت دارند. البته چون اکثر ملی‌پوشان متاهل هستند و یا کار دارند استراحت دادیم و در آن مدت هم غیر مستقیم در اختیار ما هستند و تمرینات خود را انجام می‌دهند.
مربی تیم ملی تپانچه در مورد اولین مسابقه پیش روی تیم ملی تیراندازی گفت: هدف ما حضور در جام جهانی هند در اسفندماه است و تمرکز اصلی را برای این مسابقات گذاشت‌ایم. مسابقات جام جهانی اندونزی را که قبل از مسابقات هند است شرکت نخواهیم کرد.
او در پایان گفت: امیدوارم به هدف‌هایی که به عنوان رویا مد نظر داریم و با تلاشی که می‌کنیم برسیم.
انتهای پیام