عملیات آواربرداری در مناطق زلزله زده خوی فردا آغاز می شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، یاسر رهبردین دوشنبه شب در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی‌ها این زمین لرزه ۵۰ روستای منطقه را تحت تأثیر قرار داده و در ۱۵ روستای بخش فیرورق و مرکزی و شهر فیرورق به واحدهای مسکونی خسارت وارد ساخته است. وی با اشاره […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، یاسر رهبردین دوشنبه شب در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی‌ها این زمین لرزه ۵۰ روستای منطقه را تحت تأثیر قرار داده و در ۱۵ روستای بخش فیرورق و مرکزی و شهر فیرورق به واحدهای مسکونی خسارت وارد ساخته است.
وی با اشاره به بازدیدهای میدانی استاندار آذربایجان‌غربی از مناطق زلزله زده شهرستان خوی و صدور دستورات لازم برای تسریع در روند ارزیابی مناطق زلزله زده و آغاز آوار برداری در این مناطق افزود: با پایان عملیات امدادی و با تکمیل کار ارزیابی از فردا عملیات آوار برداری در شهر فیرورق و روستاهای خسارت دیده آغاز می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: از تجربه خوب و موفق بازسازی مناطق زلزله زده مهرماه شهرستان خوی در بازسازی مناطق زلزله زده اخیر استفاده می‌شود.
وی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم و بویژه گروه هاب جهادی در کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی گفت: گروه‌های جهادی در قالب ۳۰ گروه در مناطق زلزله زده به خصوص روستاهای خسارت دیده در تخلیه اساسیه منازل و گشایش معابر به روستاییان کمک می‌کنند.

منبع : مهر نیوز