عملیات ضد تروریستی ارتش عراق در سامراء/ هلاکت ۳ عنصر تروریستی

به گزارش سردبیر پرس به نقل از سومریه نیوز، سلسله اقدامات ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای عراقی در جریان این عملیات، مواضع بقایای داعش در سامراء را هدف قرار دادند. بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق طی عملیات مذکور موفق شدند ۳ عنصر تکفیری داعش را شناسایی […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از سومریه نیوز، سلسله اقدامات ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای عراقی در جریان این عملیات، مواضع بقایای داعش در سامراء را هدف قرار دادند.
بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق طی عملیات مذکور موفق شدند ۳ عنصر تکفیری داعش را شناسایی و آنها را به هلاکت برسانند. این درحالی است که روز گذشته تروریست‌های داعش ۱۱ نظامی عراقی را در دیالی به شهادت رساندند.
پیشتر «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش به جنایت تروریست‌های داعش علیه نظامیان عراقی واکنش نشان داد. دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در این خصوص تصریح کرد: جنایت تروریست‌های تکفیری داعش علیه نظامیان عراقی در دیالی محکوم است. این جنایت نشان می‌دهد که داعش همچنان در مناطق قابل نفوذی که از لحاظ امنیتی ضعیف هستند، فعال است.
شیخ اکرم الکعبی اظهار داشت: ما خواستار عملیات پاکسازی واقعی به ویژه در مناطق بین دو استان دیالی و صلاح الدین هستیم. وی تأکید کرد: متأسفانه جدیتی در مقابله با تروریسم در عراق وجود ندارد. ما خواهان عملیات واقعی برای پاکسازی و حفاظت از ساکنان دیالی و صلاح الدین هستیم.
گفتنی است، بقایای تروریست‌های داعش روز گذشته علاوه بر حمله به زندان حسکه و فراری دادن شماری از عناصر خود با حمله به نیروهای ارتش عراق در منطقه دیالی، یازده نظامی را به شهادت رساندند.

منبع : مهر نیوز