غرب و شرق اصفهان بارانی می‌شود / کاهش ۲ درجه‌ای دما

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا اواخر هفته اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان در این بازه زمانی است. وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً […]

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا اواخر هفته اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان در این بازه زمانی است.
وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در نیمه شرقی گاهی همراه با گردوخاک محلی خواهد بود.
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: همچنین بارش‌های پراکنده به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای اصفهان بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوا در شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۳۷ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.
آقایی با اشاره به گرم‌ترین و سردترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اضافه کرد: کاشان ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بوئین و میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شوند.

منبع : خبرگزاری مهر