فراجا: کشف بیش ۳ تن انواع موادمخدر در ۴۸ ساعت گذشته

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از سه تن انواع موادمخدر در نقاط مختلف به خصوص در مناطق کویری شرق کشور کشف شد. به گزارش سایت پلیس، سردار مجید کریمی گفت: در راستای رصد و کنترل فعالیت‌های مجرمانه باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و […]

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از سه تن انواع موادمخدر در نقاط مختلف به خصوص در مناطق کویری شرق کشور کشف شد.
به گزارش سایت پلیس، سردار مجید کریمی گفت: در راستای رصد و کنترل فعالیت‌های مجرمانه باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه ‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستورکار قرار گرفت.
وی افزود: با اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله‌های سنگینی از موادمخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.
ریس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا ادامه داد: ماموران انتظامی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات‌های غافلگیرانه، موفق به کشف سه و نیم تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۸۲ نفر قاچاقچی شدند.
وی تاکید کرد: در این عملیات ها ۱۰۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین، ۱۸ دستگاه موتورسیکلت، ۲ قبضه سلاح و ۲۰۰ فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
سردار کریمی به جدیت پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و نیز معتادین متجاهر اشاره کرد و گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی تعداد ۸۴۱ نفر خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و ۱۰۲۹ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شدند.