فراخوان داوطلبان کنکور در سمنان برای دریافت کارت ورود به جلسه

به گزارش سردبیر پرس به نقل از دانشگاه سمنان، سه هزار و ۱۶۴ داوطلب برای حضور در آزمون سراسری (نوبت اول) سال ۱۴۰۲ در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان ثبت نام کردند. نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای دریافت کارت […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از دانشگاه سمنان، سه هزار و ۱۶۴ داوطلب برای حضور در آزمون سراسری (نوبت اول) سال ۱۴۰۲ در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان ثبت نام کردند.
نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
پرویز ملک زاده با بیان اینکه داوطلبان تا پایان چهارشنبه ۲۸ دی فرصت دارند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند افزود: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و از روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۷ فعال است.
وی افزود: آزمون گروه علوم‌تجربی صبح پنج‌شنبه (۲۹ دی)، گروه زبان‌های خارجی عصر روز پنج‌شنبه (۲۹ دی)، آزمون گروه آزمایشی ریاضی‌فیزیک و علوم‌انسانی ساعت ۸ صبح جمعه (۳۰ دی) و گروه هنر در نوبت عصر همان روز برگزار می‌شود.
نماینده سازمان سنجش در دانشگاه سمنان تاکید کرد: با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد دفترچه‌ها و پاسخ‌نامه‌های کنکور ۱۴۰۲ نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است. بر همین مبنا داوطلبان در زمان برگزاری آزمون، چند دفترچه و پاسخ‌نامه مخصوص هر دفترچه را دریافت می‌کنند.
ملک زاده تاکید کرد: داوطلبان از آوردن هرگونه وسایل اضافی به جلسه آزمون ازقبیل تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی و هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی خودداری و فقط کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار و تعدادی مداد سیاه نرم، پاک کن و مدادتراش به همراه داشته باشند.