فرزند یکی از وزرای هند به اتهامِ قتل چهار کشاورز بازداشت شد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از دیلی صباح، همزمان با تظاهرات یکساله کشاورزان هند برای آزادسازی قوانین کشاورزی در این کشور، «آشیش میشرا» فرزند یکی از وزرای کابینه هند روز شنبه به ظن دست داشتن در یک سانحه رانندگی که به کشته شدن ۹ تن از جمله ۴ کشاورز معترض انجامید، بازداشت شد. مقامات […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از دیلی صباح، همزمان با تظاهرات یکساله کشاورزان هند برای آزادسازی قوانین کشاورزی در این کشور، «آشیش میشرا» فرزند یکی از وزرای کابینه هند روز شنبه به ظن دست داشتن در یک سانحه رانندگی که به کشته شدن ۹ تن از جمله ۴ کشاورز معترض انجامید، بازداشت شد.
مقامات و سران اتحادیه های کشاورزی هند اعلام کردند که در پی برخورد خودروی «آجای میشرا» وزیر کابینه هند با گروهی از کشاورزان معترض در شهر «لاکهیمپور کری» در ایالت «اوتار پرادش» چهار کشاورز کشته شدند.
شاهدان عینی ادعا کردند که فرزند این مقام هندی سوار بر خودرویی بود که با معترضان برخورد کرد؛ اتهامی که آجای میشرا آن را رد می کند.
گفته می شود که راننده این خودرو و سه تن از اعضای حزب حاکم «بهاراتیا جاناتا» که سوار این خودرو بودند، همگی پس از این سانحه رانندگی توسط معترضان خشمگین کشته شدند.
یک مأمور پلیس روز شنبه اعلام کرد که «آشیش میشرا» در پی عدم ارائه ادله مناسب مبنی بر بیگناهی خود توسط پلیس دستگیر شد. این در حالی است که پدر وی همچنان بر بی گناهی فرزند خود اصرار می ورزد.

منبع : مهر نیوز