فرماندار سنقروکلیایی در نشست با هنرمندان؛ شهرستان سنقروکلیایی تبلور جلوه های زیبای اتحاد اقوام، مذاهب و نجابت مردمان دیار زاگرس است

شهرستان سنقروکلیایی تبلور جلوه های زیبای اتحاد اقوام، مذاهب و نجابت مردمان دیار زاگرس است

به گزارش سردبیرپرس فرماندار سنقروکلیایی گفت: شهرستان سنقروکلیایی تبلور جلوه های زیبای اتحاد اقوام، مذاهب و نجابت مردمان دیار زاگرس است و باید با زبان هنر در جهت معرفی این ظرفیت های مهم تلاش کنیم

علی قربانی در نشست با هنرمندان و مسئولین انجمن های هنری که با حضور معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و برخی از مدیران و مسئولین برگزار شد اظهار داشت: شهرستان سرشار از فرصت ها و ظرفیت های بالقوه و بهره گیری از این ظرفیت نیازمند برنامه منسجم است.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: تدوین برنامه منسجم و مدون در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند نقش آفرینی و نظرات کارشناسی جامعه هنری شهرستان است تا به تحول در این حوزه منجر شود.

وی با بیان اینکه زبان هنر، هنرمند را ماندگار می‌کند از هنرمندان خواست به جهت اثرگذاری و بهره گیری همگانی هنر خود را با اولویت مناطق محروم و حاشیه ای به نمایش گذارند.

فرماندار سنقروکلیایی گفت: فعالیت فرهنگی یعنی انسان سازی لذا یک شهر با تمامی امکانات زمانی معنا و مفهوم پیدا می‌کند که انسان سازی و فعالیت فرهنگی در آن اهمیت داده شود.

ارائه تبادل نظر و همچنین بیان دیدگاه ها، نظرات و مسائل و حوزه فرهنگی و انجمن های هنری از سوی هنرمندان بخشی از برنامه این نشست بود.