فرمانده شهدای الاقصی در زندان صهیونیستها مدرک کارشناسی ارشد گرفت

به گزارش سردبیر پرس به نقل از وبگاه المیادین، «زکریا الزبیدی» اسیر فلسطینی که در زندان جلبوع در اراضی اشغالی، دوران حبس خود را می‌گذراند، توانست مدرک کارشناسی ارشد خود را اخذ کند. بنابراین گزارش، وی با وجود شرایط سخت زندان‌های رژیم صهیونیستی توانست در رشته مطالعات عربی معاصر مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از وبگاه المیادین، «زکریا الزبیدی» اسیر فلسطینی که در زندان جلبوع در اراضی اشغالی، دوران حبس خود را می‌گذراند، توانست مدرک کارشناسی ارشد خود را اخذ کند.
بنابراین گزارش، وی با وجود شرایط سخت زندان‌های رژیم صهیونیستی توانست در رشته مطالعات عربی معاصر مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه بیرزیت (در مرکز کرانه باختری) اخذ کند.
پایان نامه در ارتباط با یک مبارز فلسطینی است که تحت تعقیب رژیم صهیونیستی قرار دارد.
دانشگاه بیرزیت در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: سمیره الزبیدی دختر این اسیر فلسطینی پس از فارغ التحصیل شدن پدرش، بدلیل اینکه وی در زندان‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد، از طرف وی گواهینامه کارشناسی ارشد وی را دریافت کرد.
گفتنی زکریا الزبیدی پیش از اسارت در حال تحصیل در رشته مطالعات عربی معاصر در دانشگاه بیرزیت بود. وی در سال ۲۰۱۹ از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شد و نتوانست تحصیلاتش را به پایان برساند.
زکریا الزبیدی متولد شهر جنین در سال ۱۹۷۶ است و از اصلی ترین فرماندهان گردان‌های شهدای الاقصی در کرانه باختری (شاخه نظامی جنبش فتح) است. وی در گذشته عضو شاخه انقلابی جنبش فتح بوده و در جریان انتفاضه دوم و عملیات‌های مسلحانه علیه ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری مشارکت داشته است.

منبع : مهر نیوز