فروش اتصالات استیل دنده ای برای مصارف مسکونی و صنعتی

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس این دست از اتصالات از قدیمی ترین نوع اتصالات هستند و برخلاف اتصالات استیل جوشی که برای اتصال آنها باید جوشکاری صورت بگیرد، بدون نیاز به جوشکاری قطعات را می‌توان به یکدیگر متصل کرد. این نوع از اتصالات چون از جنس استیل هستند در برابر زنگ خوردگی بسیار مقاوم هستند […]

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس این دست از اتصالات از قدیمی ترین نوع اتصالات هستند و برخلاف اتصالات استیل جوشی که برای اتصال آنها باید جوشکاری صورت بگیرد، بدون نیاز به جوشکاری قطعات را می‌توان به یکدیگر متصل کرد. این نوع از اتصالات چون از جنس استیل هستند در برابر زنگ خوردگی بسیار مقاوم هستند و می‌توان گفت که این ویژگی از مهمترین ویژگی‌هایی است که در فروش اتصالات استیل تأثیرگذار است.
این دست از اتصالات به غیر از ویژگی مقاومت در برابر زنگ خوردگی ویژگی‌های دیگری تیز دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.‌

اتصالات استیل دنده‌ای هم مانند سایر لوله و اتصالات دارای مزایای فراوانی در صنعت و ساختمان می‌باشد این مزایا به شرح زیر می‌باشد:
مقاوم در برابر گرما
جالب است بدانید که این نوع اتصالات به دلیل این که حاوی آلیاژهایی شامل کروم و نیکل بوده از مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما برخوردار است.
قدرت انعطاف پذیری
شاید بد نباشد بدانید که از فروش اتصالات استیل دنده‌ای برای مصارف ساختمانی نیز بسایر پر تعداد می‌باشد. زیرا اتصالات استیل دنده‌ای دارای خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالایی بوده و به راحتی در دیوارها نصب می‌شوند.
تحمل دمای بالا و دمای پایین
اگر دما آنقدر بالا باشد که باعث گرم شدن اتصالات استیل دنده‌ای شود، رنگ می‌بازند با این حال هنگام گرم شدن همچنان مقاومت بالا داشته و دچار مشکل نمی‌شود. در نتیجه از این اتصالات برای صنعت‌هایی که کاربردهای متنوعی دارند و نیازمند مقاومت در دمای بالا هستند، استفاده می‌گردد.
مقرون و بصرفه
از آنجا که چرخه تولید این اتصالات بسیار کوتاه می‌باشد هزینه‌های مربوط نیز به تبع آن بسیار کم‌تر خواهد بود. از این رو انتخاب و خرید اتصالات استیل دنده‌ای از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.
هزینه کم نسبت سایر اتصالات
از دیگر مزایای استفاده از اتصالات استیل دنده‌ای این است که هزینه‌های آن نسبت به اتصالات استیل کربنی بسیار پایین می‌باشد.
مقاومت بسیار بالا
همچنین این نوع اتصالات استیل دنده‌ای از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند به گونه‌ای که این اتصالات نسبت دیگر اتصالات در شرایط جوی پایدار و ملایم کارایی و مقاومت بسیار بالایی را دارند.
مقاوم در برابر دمای بالا
اتصالات استیل دنده‌ای در دمای بالا دچار مشکل نمی‌شوند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و تنها احتمال دارد در این بین مقداری رنگ ببازند.
مقاوم در برابر شرایط جوی
اتصالات دنده‌ای مقاومت بالایی دارند. این اتصالات در شرایط جوی ملایم به نوعی بیشتر از دیگر اتصالات با استیل‌های دیگر، مقاومت و کارایی دارد.
استحکام بالا اتصالات استیل دنده‌ای
اتصالات استیل دنده‌ای به دلیل استفاده از فولاد بسیار مستحکم بوده و دچار فرسایش نمی‌شوند. در واقع شرایط محیطی نمی‌تواند به آسانی، بر روی این اتصالات تأثیر بگذارد به همین دلیل در انواع کاربردها از اتصالات استیل دنده‌ای استفاده می‌شود.
کاملاً بهداشتی
در اتصالات استیل دنده‌ای از هیچ ماده سمی در ساخت آن‌ها استفاده نشده است به همین دلیل برای لوله کشی آب آشامیدنی بسیار مناسب هستند چرا که اگر هم دچار فرسایش شده و با آب آشامیدنی مخلوط شوند، عوارضی برای بدن ایجاد نمی‌کنند.
کاربردهای اتصالات استیل دنده‌ای
اتصالات استیل دنده‌ای به دلیل ویژگی‌ها و مزایایی خاصی که دارند در زمینه‌های مختلف صنعتی مانند: اتصالات لوله به لوله از طریق خرید سه راه استیل دنده‌ای، اتصال لوله به شیر آلات، اتصال لوله به خرطومی‌ها و مخازن، اتصال لوله به اتصالات، اتصال حریان از لوله‌های استیل به حوضچه‌ها یا تانکرها، اتصال جریان از شیرالات ابزار دقیق به ورودی‌ها و خروجی‌ها، اتصال شیرآلات ابزار دقیق، تغییر جهت لوله کشی، تقسیم جهت لوله کشی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند الیته اتصالات استیل دنده‌ای در سیستم‌های جریان هوا و آب و سیستم‌های لوله کشی خودرو به علت قابلیت تحمل تنش‌های مکانیکی و حرارتی بالا استفاده می‌شوند.
همچنین اگر به اتصالات صنایع غذایی مراجعه کنید, خواهید دید که این اتصالات باید خاص باشد و کلاً از متریال استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید می‌شوند. در خصوص کاربردها نیز بسته به نوع کارخانجات مواد غذایی, بیشتر اتصالات کاربرد مشابه داشته و برخی از آن‌ها در اصناف مختلف جهت انجام کار خاصی استفاده می‌شوند. اتصالات استیل دنده‌ای به علت ظاهر و شکل مناسبی که دارند گزینه مناسبی در ساختمان‌ها محسوب می‌شوند. مزیت اتصالات استیل در این کاربرد، پایین بودن امکان لک شدگی و کدر شدن آن است.

یکی از مراکز معتبری که فروش اتصالات استیل دنده‌ای را انجام می‌دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می‌باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه شیرآلات،، لوله، اتصالات و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال ۱۳۷۵ تأسیس شد و در پروژه‌های شهرداری‌های مناطق ۱-۳-۵، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی (پروژه‌های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه‌های مسکن مهر ۳۶۰ واحدی و ۱۲۰۰ واحدی هشتگرد و ۱۲۰ واحدی پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تأمین ملزومات مشارکت داشته است. شایان ذکر است که این فروشگاه به صورت تخصصی تمامی نیازهای تأسیساتی شما را برآورده می‌سازد و مشاوره دقیقی برای پروژه‌های شما ارائه دهد.

آدرس: تهران – خیابان خیام شمالی – رو به روی درب شرقی پارک شهر – کوچه قورخانه – پلاک ۶۸
تلفن: ۳۳۹۰۰۸۳۲
۳۳۹۰۰۷۶۵
۳۳۹۱۳۹۰۷
۳۳۹۵۸۰۹۵
همراه: ۰۹۱۲۲۴۴۱۴۰۴ (امین یعقوبی)
۰۹۱۲۲۷۸۴۹۷۳( رامین یعقوبی)
آدرس وب سایت: http://aminpipestore.com/
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سردبیر پرس در محتوای آن هیچ نظری ندارد.