فعالیت امواج ناپایدار بارشی در اصفهان تا اواسط هفته

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به گذر امواج ناپایدار بارشی از استان در ساعات بعد از ظهر فردا یکشنبه، اظهار داشت: فعالیت این امواج به صورت بارش‌های پراکنده فردا مناطق شمالی اصفهان را در برمی گیرد. وی ادامه داد: امواج بارشی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در جنوب و غرب استان […]

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به گذر امواج ناپایدار بارشی از استان در ساعات بعد از ظهر فردا یکشنبه، اظهار داشت: فعالیت این امواج به صورت بارش‌های پراکنده فردا مناطق شمالی اصفهان را در برمی گیرد.
وی ادامه داد: امواج بارشی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در جنوب و غرب استان فعال خواهد بود و در نواحی سردسیر و ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه هوای فردا صبح مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان غبارآلود است، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه آسمان این مناطق نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.
آقایی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.
وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر و بادرود با دمای ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.
منبع : مهر نیوز