فعالیت مراکز مشاوره در کلانتری ها باعث کاهش ۷۰ درصدی پرونده ها شد

سرهنگ ایرج خانی پور در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه دایره مشاوره در کلانتری‌ها یک فرصت است، گفت: طی ۶ ماه امسال بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های وارده به کلانتری‌ها در استان منجر به سازش شده است. وی با بیان اینکه مراکز مشاوره نیروی انتظامی با آگاه سازی افراد عامل مهم […]

سرهنگ ایرج خانی پور در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه دایره مشاوره در کلانتری‌ها یک فرصت است، گفت: طی ۶ ماه امسال بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های وارده به کلانتری‌ها در استان منجر به سازش شده است.
وی با بیان اینکه مراکز مشاوره نیروی انتظامی با آگاه سازی افراد عامل مهم پیشگیری از جرایم هستند، اظهار کرد: این مراکز باعث کاهش آمار تخلفات می‌شوند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان بر لزوم توجه به امر مهم مشاوره اشاره کرد و ابراز داشت: مشاوره‌ها در موضوعات حقوقی، اجتماعی، روان سنجی است و بیشتر پرونده‌های ارجاع شده به این مرکز در حوزه خانوادگی است.
خانی پور با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای حل و فصل مشکلات مردم مرکز مشاوره آرامش را برای عموم مردم فراهم کرده است، گفت: این مرکز مشاوره با تعرفه بسیار کم مشاوره لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد و در صورت نداشتن توان مالی مشاوره به صورت رایگان است.
وی با بیان اینکه در این مرکز اگر اختلافات در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها حل و فصل نشد به این مراکز ارجاع داده می‌شوند ئ این مرکز در چند سال گذشته در امر حل و فصل پرونده‌ها عملکرد خوبی را در کار نامه خود ثبت کرده است.