فعالیت ۲ گروه جهادی تبلیغی با موضوع ازدواج آسان در ساوه و اراک

حجت الاسلام عباسی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با بیان اینکه ۲ گروه جهادی تبلیغی با موضوع تحقق ازدواج آسان در ساوه و اراک فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: گروه جهادی انصار المهدی در اراک و بانو امین در ساوه، در راستای تحقق ازدواج آسان فعالیت می‌کنند. وی افزود: این ۲ گروه در راستای تحقق […]

حجت الاسلام عباسی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با بیان اینکه ۲ گروه جهادی تبلیغی با موضوع تحقق ازدواج آسان در ساوه و اراک فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: گروه جهادی انصار المهدی در اراک و بانو امین در ساوه، در راستای تحقق ازدواج آسان فعالیت می‌کنند.
وی افزود: این ۲ گروه در راستای تحقق ازدواج آسان با هدف ترویج ازدواج اسلامی، جشن‌هایی منطبق با فرهنگ منطقه، پایدار و کم هزینه برگزار می‌کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: مبنای این طرح برگزاری ازدواج‌هایی دور از هرگونه تجمل، بدعت و فرهنگ‌های نادرست است و مشمولین آن زوج‌های جوانی هستند که تمایل دارند با هزینه اندک و به سادگی و البته در مراسمی شاد و باطراوت و پرمحتوا وارد زندگی شوند.
فعالیت ۹۳۰ مبلغ و ۴ گروه تبلیغی در استان مرکزیحجت الاسلام مهدی عباسی به تشریح فعالیت‌های تبلیغی در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت و عنوان کرد: ۹۳۰ مبلغ و ۴ گروه تبلیغی طی ماه مبارک رمضان در استان مرکزی فعالیت کردند.
وی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی طی ماه مبارک رمضان فعالیت‌های بسیاری را انجام داده است که یکی از آنها اعزام ۹۳۰ نفر از مبلغینِ استان مرکزی در قالب اعزام فردی و ۴ گروه تبلیغی در شهرستان‌های ساوه، محلات و کمیجان طی ماه مبارک رمضان بود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: تلاش شد تا از اساتید برجسته و ممتاز در این زمینه استفاده شود و به همین منظور در میان مبلغین، ۱۰ استاد تخصصی از سطوح عالی حوزه علمیه قم حضور داشتند.
حجت الاسلام عباسی گفت: این مبلغین در دانشگاه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه و در موضوعات جهاد تبیین، فرزند آوری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و بیان احکام و مسائل دینی به ایراد سخنرانی پرداختند.
منبع : مهر نیوز