فعالیت ۳۸ مبلغ با طرح ضیافت الهی در مازندران

به گزارش سردبیر پرس، حجت‌الاسلام مسعود قربانی اظهار کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان ۳۸ مبلغ از قم به‌صورت مجازی در کانال‌ها و گروه‌های مربوط به امامزادگان فعالیت‌های تبلیغی را در دستور کار دارند. وی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان قبل از شرایط کرونایی در ۲۷۰ بقعه برگزار می‌شد که در […]

به گزارش سردبیر پرس، حجت‌الاسلام مسعود قربانی اظهار کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان ۳۸ مبلغ از قم به‌صورت مجازی در کانال‌ها و گروه‌های مربوط به امامزادگان فعالیت‌های تبلیغی را در دستور کار دارند.
وی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان قبل از شرایط کرونایی در ۲۷۰ بقعه برگزار می‌شد که در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی به‌صورت مجازی در دستور کار قرار دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: این بسته‌های از محل عوائد موقوفات و کمک خیرین تهیه و در مناطق حاشیه شهرها و جامعه هدف توزیع می‌شود.
قربانی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی افطاری ساده و توزیع آن در اطراف محیط امامزادگان، گفت: برنامه‌های فرهنگی به‌مناسبت میلاد امام حسن (ع) برگزار و مراسم شب‌های قدر نیز در حال برگزاری است.