فنونی‌زاده:مگر بازیکن تیم ملی می‌تواند با استوری رئیس تعیین کند؟

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال درباره استوری اخیر چند بازیکن با سابقه تیم ملی که به نوعی از یک نامزد خاص در انتخابات فدراسیون حمایت ‌کردند، گفت: مگر دست بازیکن است که با استوری، رئیس فدراسیون را تعیین کند؟ اصلا چرا بازیکنان باید درباره ریاست و انتخابات نظر بدهند؟ […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال درباره استوری اخیر چند بازیکن با سابقه تیم ملی که به نوعی از یک نامزد خاص در انتخابات فدراسیون حمایت ‌کردند، گفت: مگر دست بازیکن است که با استوری، رئیس فدراسیون را تعیین کند؟ اصلا چرا بازیکنان باید درباره ریاست و انتخابات نظر بدهند؟ شاید بازیکنان در این ماجرا نفعی دارند و قول‌هایی به آنها داده شده اما شرح وظایف آنها در زمین مسابقه تعریف شده است. یعنی این بازیکنان نمی‌دانند همین آقای تاج که از او حمایت می‌کنند، با یک فقره قرارداد ویلموتس چه ضرری به فوتبال ایران زده است؟
وی ادامه داد: روزی ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیون ضرر، ثمره کار تاج در فدراسیون است. همین بچه‌ها باید تلاش کنند تا به جام جهانی برسند، آن وقت پولش هزینه ضررهای امثال تاج می‌شود. با این وضعیت فوتبال ایران و تیم ملی، بازیکنان باید تمرکزشان فقط روی این بگذارند تا در جام جهانی فاجعه بار نیاوریم.
این ملی پوش سابق در نکوهش این رفتار برخی از ملی پوشان گفت: ما در زمان حضور در تیم ملی جرات نمی‌کردیم از جلوی مربی‌مان رد شویم. انقدر صبر می‌کردیم که بروند بعد ما پشت سرشان برویم که بی احترامی نشود. الان بازیکنان برای سرمربی و رئیس و وکیل استوری می‌گذراند.
بازیکن سابق تیم ملی ایران ادامه داد: در زمان مرحوم دهداری همه به یاد دارند چه اتفاقاتی رخ داد و آنهم بازیکن مثل محمد پنجعلی که خودش یک تیم بود با ۱۳ نفر دیگر اردو را ترک کردند اما تیم ملی چه اتفاق تاریخی‌ای را خلق کرد. بازیکنان باید تمام حواسشان را روی مسائل فنی بگذارند.
فنونی زاده کنایه دوباره‌ای به تاج هم دارد: نمی‌دانم سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای ذی ربط به مسئله حضور تاج در انتخابات ورود کرده‌اند یا نه. او نباید تایید صلاحیت شود. وقتی نمایندگان مجلس می‌گویند او پرونده قضایی دارد، باید از راه قانون جلوی تاج ایستاد. شاید او قول داده که پول ویلموتس را خودش بدهد و به همین دلیل تایید صلاحیت می‌شود چراکه وضع مالی خیلی خوبی دارد!