فوت ۱۶ کرونایی دیگر در البرز

محمد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در البرز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعدادی با علائم مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۵۵ نفر بستری شدند. وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۱۹۰ نفر شامل موارد قطعی، محتمل […]

محمد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در البرز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعدادی با علائم مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۵۵ نفر بستری شدند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۱۹۰ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در بیمارستان‌های البرز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۶۱۹ نفر بیمار قطعی کووید – ۱۹ هستند، همچنین طی این مدت ۱۹ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان‌باختگان به ۴ هزار و ۷۷۶ نفر رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در البرز از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را ۵۴ هزار و ۶۱۲ نفر اعلام کرد و متذکر شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۸ هزار و ۶۳۱ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

منبع : خبرگزاری مهر